-
Web-портал як інструмент управління інформаційними ресурсами підприємства.
-
Авторське право в інформаційній сфері.
-
Аналіз інформаційного ринку і маркетингова стратегія.
-
Аналіз ринку маркетингових інформаційних систем в Україні.
-
Аналіз систем управління документообігом на об‘єкті.
-
Аналітичний огляд CRM-систем (Customer Relationship Мanagement): особливості застосування та впровадження в Україні.
-
Аналітичний огляд ERP-систем: особливості застосування та впровадження в Україні.
-
Аналітичний огляд інструментальних засобів бізнес-моделювання при створенні інформаційних систем.
-
Аналітичний огляд методів визначення економічної ефективності функціонування структур інформаційного бізнесу (фірми, підрозділу).
-
Аналітичний огляд методів визначення ефективності інформаційних систем.
-
Аналітичний огляд стандартів та методів організації проектування інформаційних систем.
-
Аудит інформаційних технологій на підприємстві.
-
Використання Internet-маркетингу в діяльності фірми.
-
Віртуальні підприємства в інформаційному бізнесі.
-
Внутрішньофірмове планування в інформаційному бізнесі.
-
Впровадження інформаційних технологій: спонтанність та планування.
-
Економічні аспекти взаємодії ІТ-підрозділу з бізнес-підрозділами на підприємстві (внутрішньофірмовий маркетинг).
-
Життєвий цикл інформаційного товару (послуги) та завдання маркетингу на основних його етапах.
-
Збалансована система показників (індикаторів) ефективності ІТ-підрозділу як система управління ним.
-
Ініціативи (проекти) Євросоюзу у сфері інформаційних ресурсів.
-
Інформаційна безпека та засоби її забезпечення (на об‘єктах конкретної галузі за вибором студента, наприклад, в банках).
-
Інформаційна підтримка життєвого циклу продукту на основі CALS-технологій (Continuous Acquisition and Life cycle Support).
-
Інформаційна підтримка зовнішньо-економічної діяльності фірми.
-
Інформаційна підтримка процесу бюджетування на підприємстві.
-
Інформаційний споживчий ринок.
-
Інформаційні ресурси суспільства: класифікація, формування, захист, надання доступу.
-
Інформаційно-аналітична підтримка діяльності офісу.
-
Інформаційно-аналітична підтримка маркетингової діяльності фірми.
-
Інформаційно-аналітична підтримка органів державної влади.
-
Комплексне управління інформаційними ресурсами підприємства на платформі Documentum.
-
Консалтинг в інформаційних технологіях: стан та перспективи, методи та засоби.
-
Концепція ILM (Information Lifecycle Management) та її використання в управлінні інформаційними ресурсами.
-
Концепція і продукти PLM (Product Lifecycle Management).
-
Концепція інформаційної служби фірми в контексті розвитку інформаційного ринку.
-
Концепція сховищ даних та її застосування в аналітичних інформаційних системах (OLAP).
-
Ліцензійна торгівля в галузі інформаційного обслуговування.
-
Методи оцінювання інформаційних потреб користувачів.
-
Методичні засади вибору та обґрунтування складу апаратних і програмних засобів.
-
Методології управління ІТ як засіб синхронізації та узгодження бізнес-процесів з технологіями, що підтримуються.
-
Нові інформаційні технології та їх вплив на структуру галузі інформаційно-обчислювального обслуговування.
-
Огляд міжнародних і вітчизняних стандартів ІТ-індустрії.
-
Організаційні, технологічні, правові та економічні проблеми використання комерційних інформаційних ресурсів.
-
Організація договірної роботи в структурах інформаційного бізнесу.
-
Організація зберігання інформаційних ресурсів.
-
Організація збуту та просування інформаційного товару до користувача
-
Організація оплати праці в структурах інформаційного обслуговування.
-
Організація ремонту та технічного обслуговування засобів обчислювальної техніки.
-
Організація та проведення тендерів у сфері інформаційних технологій ІТ (на різних рівнях).
-
Порядок використання програмних засобів в інформаційних структурах.
-
Проблеми захисту інформації та інформаційної безпеки на підприємстві.
-
Проблеми та особливості формування ринку програмних продуктів в Україні.
-
Реінжиніринг бізнес-процесів та концепція нового системного проектування інформаційних систем.
-
Розробка бізнес-плану інформаційно-обчислювальної фірми.
-
Розробка стратегії розвитку інформаційної інфраструктури об‘єкта управління.
-
Сервіс-орієнтований підхід до створення ІТ-інфраструктури підприємства.
-
Стандарти моделей зрілості як інструмент управління ІТ-інфраструктурою підприємства.
-
Стратегія бізнесу та ІТ-стратегія: взаємозв‘язок і взаємообумовленість.
-
Сучасний стан і проблеми реалізації державної політики щодо формування системи національних ІР України.
-
Сучасні проблеми використання ІР у діяльності держави та суб’єктів господарювання.
-
Тенденції розвитку інформаційного бізнесу та його вплив на Інтернет-середовище.
-
Тенденції розвитку корпоративних інформаційних систем.
-
Угода про рівень обслуговування (SLA – Service Level Agreement) як основа взаємодії ІТ-служби підприємства і бізнес-підрозділів.
-
Управління зовнішнім інформаційним потоком як засобом підвищення конкурентоздатності фірми.
-
Управлінська інформація: джерела, канали, аналіз, засоби та способи обробки.
-
Формування інформаційного ринку України: стан, проблеми, перспективи.
-
Формування собівартості продукції (послуг) підприємств інформаційного бізнесу.
-
Функціонально-вартісний аналіз розробки програмних продуктів в інформаційному бізнесі.
-
Ціноутворення в інформаційному обслуговуванні.