Лекція на тему Діловодство з курсу Інформаційні системи та технології, НУДПСУ
« Назад Діловодство - це діяльність, що охоплює питання документування і організації роботи з документами в процесі управлінської діяльності, а також раціональної організації і планування робочого процесу керівником, менеджером або рядовим виконавцем. Особливістю сучасного діловодства є широке застосування комп’ютерних технологій для опрацювання і друку документів згідно з вимогами діючих стандартів в даній галузі. Дотримування стандартів в роботі органів управління допомагає встановленню чіткого порядку і викоренення бюрократії. Оволодіння прийомами раціональної роботи з документами скорочує час на їх створення, обробку і пошук. Правильно підготовлений і оформлений документ – це свідоцтво культури виконавця. Класифікація службових документів
Документ – це об’єкт, який містить інформацію, оформлений у потрібному порядку, має юридичну силу і відповідає діючому законодавству. Документи класифікують за такими ознаками:
Розглянемо детальніше За способом фіксації:
За змістом:
За назвою:
За видом:
За складністю:
За місцем складання:
За терміном виконання:
За походженням:
За гласністю:
За юридичною силою:
За стадією виготовлення:
За терміном зберігання:
За видом діяльності:
З повагою ІЦ “KURSOVIKS”! |