Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 569 Література з курсу Маркетинг, ННІЗДН, Навчально-науковий інститут заочно-дистанційного навчання

Література з курсу Маркетинг, ННІЗДН, Навчально-науковий інститут заочно-дистанційного навчання

« Назад

 Література

  1. Абрамова Г.П. Маркетинг. Вопросы и ответы. – М.: Агропромиздат, 1991. – 159 с.

  2. Ансофф И. Стратегическое управление: Пер. с англ. М.: Экономика, 1989. – 519 с.

  3. Баранов Ю.Н. Маркетинг во внешнеэкономических связях: Конспект лекций. – Рига: Рижский политехн., ин-т, 1989. – 103 с.

  4. Білуха М.Т. Основи наукових досліджень. – К.: Вища школа, 1997.

  5. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. Посібник. – К.: Вища шк., 1994. – 327 с.

  6. Гаркавенко С.С. маркетинг. – Київ: Лібра, 1998.

  7. Дудяк Р.П., Липчук В.В. Маркетинг: теорія, методика, практика. Навч. Посібник. – Львів: НВФ „Українські технології”, 2001.

  8. Земляков І.О. Основи маркетингу: Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2004.

  9. Зінь Е.А. Структура управління соціально-економічними процесами. Навчальний посібник. – Рівне: УДАВГ, 1996. – 54 с.

  10. Зінь Е.А. Регіональна економіка: Підручник. – К.: ВД “Професіонал”, 2007. – 528с.

  11. Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства: Підручник. – К.: ВД “Професіонал”, 2004. – 320 с.

  12. Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства: Навчальний посібник. – Рівне. – НУВГП, 2008 – 132 с.

  13. Ілященко С.М. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2004.

  14. Как продать ваш товар на внешнем рынке? (Под ред. Ю.А.Савинова. – М.: Мысль, 1990. – 365 с.

  15. Картер Г. Эффективная реклама. – М.: Прогресс, 1991. – 280 с.

  16. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Прогресс, 1992.

  17. Лунин Е.И. Ценообразование в международной торговле. – М.: Междунар. Отношения, 1986. – 112 с.

  18. Маркетинговий менеджмент: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2005.

  19. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М.: Дело, 1992. – 702 с.

  20. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Навч.посібник. – Вища шк.., 1994. – 256 с.

  21. Пасічник В.Г. Виробничий маркетинг: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2005.

  22. Пилипчук В. Промисловий менеджмент: Навч. Посібник. К.: ЦУЛ, 2005.

  23. Скибінський С.В. Маркетинг: підручник. – К.: КНЕУ, 2005.

  24. Старостіна А.О., Зозульок О.В. Маркетинг: Навч. Посібник. – Знання, 2006.

  25. Сендидж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика. – М.: Прогресс, 1989. – 630 с.

  26. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2003.

  27. Турченюк М.О. Маркетинг: Конспект лекцій, Частина 1. – Рівне: РДТУ, 1998. – 81 с.

  28. Турченюк М.О. Маркетинг: Конспект лекцій, Частина 2. – Рівне: РДТУ, 1999. – 93 с.

  29. Турченюк М.О. Короткий словник маркетолога. – Рівне: РДТУ, 1998. – 17 с.

  30. Турченюк М.О. Тестова програма оцінки знань студентів. – Рівне: РДТУ, 1998. – 48 с.

  31. Хойер В. Как делать бизнес в Европе. – М.: Прогресс, 1990. – 256 с.

  32. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ, 2005.

  33. Щербань В.М. Маркетинг: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2006.

  34. Абрамова Г.П. Маркетинг. Вопросы и ответы. – М.: Агропромиздат, 1991. – 159 с.

  35. Ансофф И. Стратегическое управление: Пер. с англ. М.: Экономика, 1989. – 519 с.

  36. Баранов Ю.Н. Маркетинг во внешнеэкономических связях: Конспект лекций. – Рига: Рижский политехн., ин-т, 1989. – 103 с.

  37. Білуха М.Т. Основи наукових досліджень. – К.: Вища школа, 1997.

  38. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. Посібник. – К.: Вища шк., 1994. – 327 с.

  39. Гаркавенко С.С. маркетинг. – Київ: Лібра, 1998.

  40. Дудяк Р.П., Липчук В.В. Маркетинг: теорія, методика, практика. Навч. Посібник. – Львів: НВФ „Українські технології”, 2001.

  41. Земляков І.О. Основи маркетингу: Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2004.

  42. Зінь Е.А. Структура управління соціально-економічними процесами. Навчальний посібник. – Рівне: УДАВГ, 1996. – 54 с.

  43. Зінь Е.А. Регіональна економіка: Підручник. – К.: ВД “Професіонал”, 2007. – 528с.

  44. Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства: Підручник. – К.: ВД “Професіонал”, 2004. – 320 с.

  45. Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства: Навчальний посібник. – Рівне. – НУВГП, 2008 – 132 с.

  46. Ілященко С.М. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2004.

  47. Как продать ваш товар на внешнем рынке? (Под ред. Ю.А.Савинова. – М.: Мысль, 1990. – 365 с.

  48. Картер Г. Эффективная реклама. – М.: Прогресс, 1991. – 280 с.

  49. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Прогресс, 1992.

  50. Лунин Е.И. Ценообразование в международной торговле. – М.: Междунар. Отношения, 1986. – 112 с.

  51. Маркетинговий менеджмент: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2005.

  52. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М.: Дело, 1992. – 702 с.

  53. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Навч.посібник. – Вища шк.., 1994. – 256 с.

  54. Пасічник В.Г. Виробничий маркетинг: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2005.

  55. Пилипчук В. Промисловий менеджмент: Навч. Посібник. К.: ЦУЛ, 2005.

  56. Скибінський С.В. Маркетинг: підручник. – К.: КНЕУ, 2005.

  57. Старостіна А.О., Зозульок О.В. Маркетинг: Навч. Посібник. – Знання, 2006.

  58. Сендидж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика. – М.: Прогресс, 1989. – 630 с.

  59. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2003.

  60. Турченюк М.О. Маркетинг: Конспект лекцій, Частина 1. – Рівне: РДТУ, 1998. – 81 с.

  61. Турченюк М.О. Маркетинг: Конспект лекцій, Частина 2. – Рівне: РДТУ, 1999. – 93 с.

  62. Турченюк М.О. Короткий словник маркетолога. – Рівне: РДТУ, 1998. – 17 с.

  63. Турченюк М.О. Тестова програма оцінки знань студентів. – Рівне: РДТУ, 1998. – 48 с.

  64. Хойер В. Как делать бизнес в Европе. – М.: Прогресс, 1990. – 256 с.

  65. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ, 2005.

  66. Щербань В.М. Маркетинг: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2006.

З повагою ІЦ “KURSOVIKS”!