-
Абрамова Г.П. Маркетинг. Вопросы и ответы. – М.: Агропромиздат, 1991. – 159 с.
-
Ансофф И. Стратегическое управление: Пер. с англ. М.: Экономика, 1989. – 519 с.
-
Баранов Ю.Н. Маркетинг во внешнеэкономических связях: Конспект лекций. – Рига: Рижский политехн., ин-т, 1989. – 103 с.
-
Білуха М.Т. Основи наукових досліджень. – К.: Вища школа, 1997.
-
Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. Посібник. – К.: Вища шк., 1994. – 327 с.
-
Гаркавенко С.С. маркетинг. – Київ: Лібра, 1998.
-
Дудяк Р.П., Липчук В.В. Маркетинг: теорія, методика, практика. Навч. Посібник. – Львів: НВФ „Українські технології”, 2001.
-
Земляков І.О. Основи маркетингу: Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2004.
-
Зінь Е.А. Структура управління соціально-економічними процесами. Навчальний посібник. – Рівне: УДАВГ, 1996. – 54 с.
-
Зінь Е.А. Регіональна економіка: Підручник. – К.: ВД “Професіонал”, 2007. – 528с.
-
Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства: Підручник. – К.: ВД “Професіонал”, 2004. – 320 с.
-
Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства: Навчальний посібник. – Рівне. – НУВГП, 2008 – 132 с.
-
Ілященко С.М. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2004.
-
Как продать ваш товар на внешнем рынке? (Под ред. Ю.А.Савинова. – М.: Мысль, 1990. – 365 с.
-
Картер Г. Эффективная реклама. – М.: Прогресс, 1991. – 280 с.
-
Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Прогресс, 1992.
-
Лунин Е.И. Ценообразование в международной торговле. – М.: Междунар. Отношения, 1986. – 112 с.
-
Маркетинговий менеджмент: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2005.
-
Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М.: Дело, 1992. – 702 с.
-
Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Навч.посібник. – Вища шк.., 1994. – 256 с.
-
Пасічник В.Г. Виробничий маркетинг: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2005.
-
Пилипчук В. Промисловий менеджмент: Навч. Посібник. К.: ЦУЛ, 2005.
-
Скибінський С.В. Маркетинг: підручник. – К.: КНЕУ, 2005.
-
Старостіна А.О., Зозульок О.В. Маркетинг: Навч. Посібник. – Знання, 2006.
-
Сендидж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика. – М.: Прогресс, 1989. – 630 с.
-
Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2003.
-
Турченюк М.О. Маркетинг: Конспект лекцій, Частина 1. – Рівне: РДТУ, 1998. – 81 с.
-
Турченюк М.О. Маркетинг: Конспект лекцій, Частина 2. – Рівне: РДТУ, 1999. – 93 с.
-
Турченюк М.О. Короткий словник маркетолога. – Рівне: РДТУ, 1998. – 17 с.
-
Турченюк М.О. Тестова програма оцінки знань студентів. – Рівне: РДТУ, 1998. – 48 с.
-
Хойер В. Как делать бизнес в Европе. – М.: Прогресс, 1990. – 256 с.
-
Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ, 2005.
-
Щербань В.М. Маркетинг: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2006.
-
Абрамова Г.П. Маркетинг. Вопросы и ответы. – М.: Агропромиздат, 1991. – 159 с.
-
Ансофф И. Стратегическое управление: Пер. с англ. М.: Экономика, 1989. – 519 с.
-
Баранов Ю.Н. Маркетинг во внешнеэкономических связях: Конспект лекций. – Рига: Рижский политехн., ин-т, 1989. – 103 с.
-
Білуха М.Т. Основи наукових досліджень. – К.: Вища школа, 1997.
-
Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. Посібник. – К.: Вища шк., 1994. – 327 с.
-
Гаркавенко С.С. маркетинг. – Київ: Лібра, 1998.
-
Дудяк Р.П., Липчук В.В. Маркетинг: теорія, методика, практика. Навч. Посібник. – Львів: НВФ „Українські технології”, 2001.
-
Земляков І.О. Основи маркетингу: Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2004.
-
Зінь Е.А. Структура управління соціально-економічними процесами. Навчальний посібник. – Рівне: УДАВГ, 1996. – 54 с.
-
Зінь Е.А. Регіональна економіка: Підручник. – К.: ВД “Професіонал”, 2007. – 528с.
-
Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства: Підручник. – К.: ВД “Професіонал”, 2004. – 320 с.
-
Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства: Навчальний посібник. – Рівне. – НУВГП, 2008 – 132 с.
-
Ілященко С.М. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2004.
-
Как продать ваш товар на внешнем рынке? (Под ред. Ю.А.Савинова. – М.: Мысль, 1990. – 365 с.
-
Картер Г. Эффективная реклама. – М.: Прогресс, 1991. – 280 с.
-
Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Прогресс, 1992.
-
Лунин Е.И. Ценообразование в международной торговле. – М.: Междунар. Отношения, 1986. – 112 с.
-
Маркетинговий менеджмент: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2005.
-
Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М.: Дело, 1992. – 702 с.
-
Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Навч.посібник. – Вища шк.., 1994. – 256 с.
-
Пасічник В.Г. Виробничий маркетинг: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2005.
-
Пилипчук В. Промисловий менеджмент: Навч. Посібник. К.: ЦУЛ, 2005.
-
Скибінський С.В. Маркетинг: підручник. – К.: КНЕУ, 2005.
-
Старостіна А.О., Зозульок О.В. Маркетинг: Навч. Посібник. – Знання, 2006.
-
Сендидж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика. – М.: Прогресс, 1989. – 630 с.
-
Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2003.
-
Турченюк М.О. Маркетинг: Конспект лекцій, Частина 1. – Рівне: РДТУ, 1998. – 81 с.
-
Турченюк М.О. Маркетинг: Конспект лекцій, Частина 2. – Рівне: РДТУ, 1999. – 93 с.
-
Турченюк М.О. Короткий словник маркетолога. – Рівне: РДТУ, 1998. – 17 с.
-
Турченюк М.О. Тестова програма оцінки знань студентів. – Рівне: РДТУ, 1998. – 48 с.
-
Хойер В. Как делать бизнес в Европе. – М.: Прогресс, 1990. – 256 с.
-
Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ, 2005.
- Щербань В.М. Маркетинг: Навч. Посібник. – К.: ЦУЛ, 2006.