Вступ до дисципліни Маркетинг, ННІЗДН, Навчально-науковий інститут заочно-дистанційного навчання
« НазадВступСучасний стан розвитку підприємств України свідчить, що не так багато з них орієнтується на маркетинг в повному розумінні цього слова. Це спричиняє ряд негативних факторів, які досить суттєво впливають на діяльність підприємства в цілому. Перехід підприємств до ринкових умов господарювання вимагає від них застосування нових методів організації самого виробництва та збуту готової продукції. Підприємство має виготовляти те, що потрібно споживачам, а не навпаки, продавати те, що можна виготовити, тому що філософія маркетингу скеровує його діяльність на одержання прибутку за рахунок задоволення потреб споживачів, при чому з прицілом на негайну вигоду, а на тривалу перспективу. Становлення ринкової економіки України можливе лише за умов переходу підприємств всіх форм власності до методів управління, основаних на принципах маркетингу. Розробка бізнес-планів, планів маркетингової діяльності підприємств в ринкових умовах потребує міцних знань та висококваліфікованих спеціалістів. Досвід викладання курсу у вищих навчальних закладах свідчить, що в сучасних умовах остаточно не розроблені, теоретично не обґрунтовані усі аспекти маркетингової діяльності підприємства в період трансформації суспільства в Україні, в умовах перетворення суспільних відносин, зміни форми власності, розвитку підприємництва. Підприємства в сучасних умовах діють в правовому полі, визначеному законами прийнятими Верховною Радою України. В навчальному посібнику теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств висвітлені з позицій правових норм, які формують сутність правових відносин підприємств, організацій, установ, фізичних осіб, що займаються підприємницькою діяльністю. Правовою базою послужили Конституція України, де визначені конституційні умови розвитку суспільства, зміст та характер нових для України ринкових відносин, „Господарський кодекс України”, закони „Про підприємства в Україні”, „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного та соціального розвитку України”, „Про захист економічної конкуренції”, закони, що визначають податкову систему та інші. З повагою ІЦ “KURSOVIKS”! |