Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 563 Анотація з дисципліни Маркетинг, ННІЗДН, Навчально-науковий інститут заочно-дистанційного навчання

Анотація з дисципліни Маркетинг, ННІЗДН, Навчально-науковий інститут заочно-дистанційного навчання

« Назад

 Анотація курсу

Навчальний посібник підготовлено відповідно до програм вивчення курсу дисципліни „Маркетинг”, викладені сучасні вимоги до маркетингової діяльності підприємств, основні положення товарної, цінової, збутової політики підприємств в сучасних умовах господарювання.

Значну увагу приділено методам та засобам просування товарів на ринку, розробці рекламної політики тощо. Структура навчального посібника побудована таким чином, що студент може не лише ознайомитись з основними теоретичними положеннями кожної теми, але й самостійно перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу за допомогою завдань та запитань для самостійного оволодіння матеріалом та контрольних тестів.

Автори сподіваються, що навчальний посібник буде цікавим та корисним для студентів, допоможе їм використати викладений матеріал для набуття знань з маркетингової діяльності підприємств, а також для практичних працівників служб маркетингу на підприємствах.

З повагою ІЦ “KURSOVIKS”!