« Назад
Практичне заняття на тему Засадничі принципи роботи журналіста, етична проекція, Етичні вимоги до реклами в медіа, Інтернет та його етичні проблеми
Зміст практичного заняття
-
Загальні принципи роботи з джерелами інформації та етичні заборони в процесі збору інформації.
-
Принципи опублікування спростувань та виправлень.
-
Етичні взаємини журналіста з людиною як з об’єктом діяльності(втручання в особисте життя, „люди в горі” та ін.).
-
Права та етичні обов’язки журналіста під час виборів.
-
Етичні стандарти екстремальної журналістики. Висвітлення катастроф і стихійних лих, актів громадянської непокори, етнічних конфліктів, терористичних актів, воєнних дій, злочинів та нещасних випадків.
-
Конфлікт інтересів та ставлення журналіста до преференцій.
-
Етичні принципи рекламування в ЗМІ.
-
Етичні норми комерційної реклами в друкованих медіа.
-
Етичні норми теле- та радіореклами.
- Інтернет та його етичні проблеми.
Завдання для обов’язкового виконання
Домашні завдання:
-
Керуючись досвідом роботи, здобутим під час проходження навчально-виробничої практики, у письмовій формі запропонуйте для обговорення в групі ситуацію, сумнівну з погляду дотримання норм журналістської етики.
-
Проаналізуйте випуск будь-якого українського видання з погляду доречності та моральності розміщеної в ньому інформації. Виріжте зразки журналістських матеріалів, які, на Вашу думку, є неетичними, наклейте їх на сторінки в окремому файлі. Додайте Ваш письмовий коментар та аналіз.
-
Доберіть зразки рекламної продукції, що засвідчує порушення етичних стандартів. Додайте Ваш письмовий коментар та аналіз.
-
Підготуйте аналітичний огляд інтернет-публікацій, присвячених питанням дотримання журналістами етичних стандартів під час передвиборчої агітації.
-
Письмово опрацюйте питання про інтернет та його етичні проблеми.Охарактеризуйте веб-сайти, які, на вашу думку, порушують медіастандарти.
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|