Практичні заняття №5 на тему Ефекти в масовій комунікації, Проблеми дослідження ефективності роботи медіа, Соціологія масової комунікації
« НазадПрактичні заняття №5 на тему Ефекти в масовій комунікації, Проблеми дослідження ефективності роботи медіаОсновні питання для розгляду1. Ефективність. Поняття про ефективність 2. Ефективність та дієвість. Ефекти. Поняття про ефекти в ЗМІ 3. Види ефектів у масовій комунікації 4. Ефективність журналістики як предмет соціологічного дослідження 5. Дослідження ефективності та дієвості мас-медіа у вітчизняній соціології 6. Вивчення ефективності мас-медіа у зарубіжній соціології 7. Ефективність журналістики: сутність проблеми, критерії та показники 8. Напрямки й методи вивчення аудиторії МК Питання для самостійного опрацювання9. Фактори розвитку емпіричного вивчення аудиторії та сучасні тенденції в поведінці аудиторії ЗМІ 10. Фактори ставлення аудиторії до ЗМІ 11. Проблеми сегментації медіааудиторії Базове джерело: Фомичева И. Д. Социология СМИ: Учеб. пособие для студентов вузов / И. Д. Фомичева. — М.: Аспект Пресс, 2007. — 335 с. – Режим доступа: http://yanko.lib.ru/books/smi/fomicheva-soc_smi-2007-ann.htm (також є у доданому файлі)+самостійно дібрані матеріали. Домашнє завданняПідготувати теоретичні питання до теми за лекційними матеріалами та іншими базовими джерелами. (Відповідь на питання без зошита – 5 балів, два суттєвих доповнення – 3 бали.) Виконати завдання для самостійного виконання №№ 3 – 4. Завдання для самостійної роботи №3Зробіть у зошиті конспект трьох питань для самостійного опрацювання: «Фактори розвитку емпіричного вивчення аудиторії та сучасні тенденції в поведінці аудиторії ЗМІ», «Фактори ставлення аудиторії до ЗМІ», «Проблеми сегментації медіааудиторії» за посібником: Фомичева И. Д. Социология СМИ : учеб. пособие для студентов вузов / И. Д. Фомичева. — М. : Аспект Пресс, 2007. — 335 с. – Режим доступа : http://yanko.lib.ru/books/smi/fomicheva-soc_smi-2007-ann.htm (є й у доданому файлі). Усно проаналізуйте представлені в матеріалах результати соціологічних досліджень – 2 бали. Завдання для самостійної роботи №4Знайдіть і представте на парі результати соціологічного вивчення аудиторії різних ЗМІ (друкованих, радіо, теле- та інтернету) за останні п’ять-десять років (2-3 приклади), у яких були б дані щодо ставлення аудиторії до певних ЗМІ, особливості функціонування цих ЗМІ, улюблені матеріали тощо. Проаналізуйте ці журналістські матеріали на предмет дотримання вимог до опублікування результатів соціологічних ЛІТЕРАТУРА
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|