Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4958 Практичне заняття №6 на тему Правове регулювання реклами в ЗМІ, Журналістський фах

Практичне заняття №6 на тему Правове регулювання реклами в ЗМІ, Журналістський фах

« Назад

Практичне заняття №6 на тему Правове регулювання реклами в ЗМІ

Основні питання

  1. Поняття про рекламу. Рубрикована та прихована реклама.

  2. Загальні вимоги до реклами.

  3. Правові засади використання реклами в мас-медіа.

  4. Реклама окремих продуктів.

  5. Соціальна реклама.

  6. Відповідальність за порушення законодавства про рекламу. 

Домашнє завдання

  1. Підготуйте теоретичні питання, використовуючи матеріали лекцій.

  2. Відшукайте 5 прикладів прихованої реклами в друкованих ЗМІ. 

ЛІТЕРАТУРА

  1. Інформаційне законодавство України (станом на 1 вересня 2008 року) / За ред. Тараса Шевченка, Тетяни Олексію; упорядник – Т. Г. Бондаренко. – К., 2008. – 356 с.

  2. Кузнецова О. Д. Основи масової комунікації: навч. Посібн / О. Д. Кузнецова. – Л.: Ред.-видавн. відділ Львів, ун-ту, 1996.

  3. Петрова Н. Медіаправо / Н. Петрова, В. Якубенко. - К.: „Київська типографія”, 2007. - 280 с.

  4. Українське законодавство: Засоби масової інформації. – К., 2004.

  5. Федотов М. А. Правовые основы журналистики / М. А. Федотов. – М.: Владос, 2002. – 432 с.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!