Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4943 Лабораторне заняття №1 на тему Коректура в редагуванні, Журналістський фах

Лабораторне заняття №1 на тему Коректура в редагуванні, Журналістський фах

« Назад

Лабораторне заняття №1 на тему Коректура в редагуванні

Мета: сформувати знання студентів про коректуру в редакційно-видавничому процесі; з’ясувати етапи коректорських прочитань; розглянути систему знаків, які використовуються в коректурі сучасних друкованих видань; удосконалювати вміння проводити коректорські читання й розвивати навички коректури тексту.

Зміст лабораторного заняття

  1. Коректура в редакційно-видавничому процесі газетно-журнальних видань.

  2. Етапи коректорських прочитань.

  3. Система коректурних знаків. 

Завдання для обов’язкового виконання

Домашні завдання:

  1. Самостійно з’ясуйте питання „Коректура у редакційно-видавничому процесі газетно-журнальних видань” (Базове джерело: Крайнікова Т. С. Коректура: Підручник. – К.: Наша культура і наука, 2005. – С. 216 - 217; 224 - 225.).

  2. Опрацюйте питання 2, 3 за матеріалами лекцій.

  3. Зробіть коректуру запропонованих журналістських текстів.

Ані Лорак змінила колір волосся і стала "Сплячою красунею".

Повернувшись з гарячих країн, Ані Лорак приступила до активної діяльності на вітчизняних просторах.

За один тиждень співачка заспівала в Дубаях, відвідала творчий вечір Костянтина Меладзе і зіграла Сплячу красуню. Концерти, що з аншлагом пройшли в одному з міст ОАЕ, - Дубаях дозволили не тільки зустрітися з прихильниками, але і покупатися в морі, погрітися на сонечку і трохи відпочити. А вже відразу після прильоту до Києва, співачка відправилася на творчий вечір Костянтина Меладзе, який зібрав величезну кількість відомих артистів на одній сцені ПК „Україна”.

Але не тільки з концертів складався цей тиждень співачки. Їй вдалося потрапити в справжнісіньку казку, де Ані стала «Сплячою красунею». Новорічний мюзикл, зібраний зі всіх відомих казок нашого дитинства вийде на екрани каналу „1+1” до нового року.

Образ сплячої красуні у фіолетовій сукні, придуманий Анжелою Лисицьою, абсолютно перетворив співачку. Кароліна перевтілилася в стильну витриману леді, для чого навіть довелося змінити колір волосся. Не кардинально, але цього вистачило, щоб наша Кароліна стала яскравою та готичною дівчиною, яка постійно спить. І навіть казковому принцові виявилося не під силу розбудити Сплячу красуню.

Пісню, яку Ані Лорак обрала для даного мюзиклу, ви могли чути в альбомі „Розкажи”. Саме ця пісня так добре відобразила суть принца, якого зіграв резидент „Comedy club Україна” Ангел Педант.

Чи вдалося Ангелові-Принцові розбудити свою красуню, ви дізнаєтеся в новорічну ніч. А поки Ані Лорак виїжджає до Москви, де працюватиме над сюрпризом для своїх прихильників. Співачка планує дати декілька інтерв’ю, взяти участь у популярних московських програмах, а також сфотографуватися для журналу „Отдохни”. 

Одірвані від світу.

Другу неділю поспіль жителі м-н Шкільний потерпають від рук злочинців. У суботу вранці вставши після сну бідолашні користувачі міського зв’язку виявили, що у них знову не працюють телефони. Зв’язок у людей був лише пару днів. Крадії кабелю, здається, самі мешкають в цьому районі, бо як тільки новий кабель поклали, так знову його і вирізали. Було б добре, якби керівники нашого телефонного зв’язку потурбувалися про захист свого майна. Чи може самім мешканцям організувати засідки, та самім спіймати крадіїв? Чи може правоохоронці посилили б патрулювання в нічний час цього мікрорайону. Бо де гарантія, що кабель не виріжуть і в третій раз. 

4. Зробіть правку-перероблення запропонованих синтаксичних конструкцій.

1. Покохавши Ліду, Платон по-діловому піддає критиці її проект санаторію. 2. Запровадивши груповий метод роботи, виробіток на комбайн у 1990 році був доведений до рекордного. 3. Приїхавши на буковинську землю, молодий журналіст завідував відділом культури, брав активну участь у підготовці громадських кореспондентів. 4. Працюючи над створенням образів п'єси, автор широко використовує фольклорні джерела і мовностилістичні особливості для їх індивідуалізації. 5. Сторінку за сторінкою, подвиг за подвигом звершуємо ми з юним героєм. 6. Вони не обізнані в достатній мірі з історією, ані з географією. 7. Пан Возний намагається одружитися з бідною, але розумною, роботящою і вродливою дівчиною. 8. Сьогодні політ у небесні далі людини став реальною дійсністю. 9. Селяни, доведені до відчаю, готові були вбити навіть брата або батька заради землі. 10. Дрібними, несміливими кроками, з великим букетом квітів переступаю поріг класу. 11. Мати веде двох маленьких, гарно одягнених та сірооких дівчаток. 12. І вони, опущеними вниз оченятами, боязко дивились на неї. 13. Особливо тривожить стан зберігання грубих кормів від пожеж. 14. Причина в перестрахуванні з боку служб головного інженера, що межує з недовір'ям, і у власній безініціативності. 15. Ось і воїнам їхньої дивізії споруджено пам'ятник під Кельменцями, та й ця могутня електростанція, хіба вона не монумент тим, хто поліг на берегах Дністра? 16. Маю надію сподіватися, що наша передача принесла вам приємні хвилини. 17. Коли таке дослідження важко здійснити у праці науковій, то це тим важче у нарисі. 18. Німецьке командування вимагає повернути флот назад. Його слід потопити. Щоб ця грізна сила не потрапила до рук ворога.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!