Практичне заняття 2 на тему Маркетингова комунікаційна політика, Маркетинг, НУДПСУ
« НазадПрактичне заняття 2 на тему Маркетингова комунікаційна політикаМета заняття. Закріплення знань отриманих на лекції і семінарському занятті стосовно обґрунтування вибору носія реклами при плануванні рекламної компанії. Обґрунтування рекламного слогану. Методичні рекомендації. Необхідно засвоїти основні етапи розроблення рекламної кампанії: уміти вибирати цільову аудиторію, визначити мету, скласти рекламний бюджет, вибрати відповідний мотив рекламного повідомлення. Доцільно потренувати ці навички на прикладах реальних рекламних оголошень відомих товарів і послуг. Дожу важливо дотримуватись послідовності етапів, не намагатися вибрати мотив рекламного повідомлення, не визначивши мети рекламної кампанії, її цільової аудиторії і бюджету. Обґрунтовуючи мотиви рекламних повідомлень, треба звертати увагу на переваги і недоліки кожного з них, навести приклади відомих рекламних оголошень із вдало використаними мотивами гумору, страху або привабливості. Література Основна [1, 2, 4, 5, 9, 11, 12, 14, 15, 21, 26, 28, 29]. Додаткова [4, 8, 10]. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|