Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4831 Практичне заняття 2 на тему Маркетингова комунікаційна політика, Маркетинг, НУДПСУ

Практичне заняття 2 на тему Маркетингова комунікаційна політика, Маркетинг, НУДПСУ

« Назад

Практичне заняття 2 на тему Маркетингова комунікаційна політика

Мета заняття. Закріплення знань отриманих на лекції і семінарському занятті стосовно обґрунтування вибору носія реклами при плануванні рекламної компанії. Обґрунтування рекламного слогану.

Методичні рекомендації. Необхідно засвоїти основні етапи розроблення рекламної кампанії: уміти вибирати цільову аудиторію, визначити мету, скласти рекламний бюджет, вибрати відповідний мотив рекламного повідомлення. Доцільно потренувати ці навички на прикладах реальних рекламних оголошень відомих товарів і послуг. Дожу важливо дотримуватись послідовності етапів, не намагатися вибрати мотив рекламного повідомлення, не визначивши мети рекламної кампанії, її цільової аудиторії і бюджету.

Обґрунтовуючи мотиви рекламних повідомлень, треба звертати увагу на переваги і недоліки кожного з них, навести приклади відомих рекламних оголошень із вдало використаними мотивами гумору, страху або привабливості. 

Література

Основна [1, 2, 4, 5, 9, 11, 12, 14, 15, 21, 26, 28, 29].

Додаткова [4, 8, 10].

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!