Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4828 Практичне заняття 1 на тему Маркетингова цінова політика, Маркетинг, НУДПСУ

Практичне заняття 1 на тему Маркетингова цінова політика, Маркетинг, НУДПСУ

« Назад

Практичне заняття 1 на тему Маркетингова цінова політика

Мета заняття: Виконання тестових завдань і розв’язання задач, націлених на закріплення знань отриманих на лекційному і семінарському занятті стосовно методики розрахунку кінцевої ціни.

Задача 1

Собівартість одиниці продукції становить 545 грн, Рентабельність – 45 %, акцизний збір – 180 грн, ПДВ – 20 %, націнка збутова – 20 %, націнка торговельна – 50 %. Визначити розмір торгівельної надбавки.

Методичні рекомендації. Ціна ( ) продукції визначається за формулою 1:

де – собівартість продукції;

– прибуток на одиницю продукції;

– акцизний збір;

– податок на додану вартість;

– націнка збутова;

– націнка торговельна.

Відповідь: ціна продукції становить 2095,74 грн. 

Задача 2

Відпускна ціна дорівнює 1800 грн., акцизний збір – 240 грн., ПДВ – 17 %, націнка збутова 30 %, націнка торгівельна 50 %. Визначити собівартість продукції, виробництво якої обумовить 35 % рівень рентабельності.

Методичні рекомендації. Визначаємо собівартість продукції:

Відповідь: собівартість продукції становить 406,64 грн.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!