Практичне заняття 1 на тему Маркетингова цінова політика, Маркетинг, НУДПСУ
« НазадПрактичне заняття 1 на тему Маркетингова цінова політикаМета заняття: Виконання тестових завдань і розв’язання задач, націлених на закріплення знань отриманих на лекційному і семінарському занятті стосовно методики розрахунку кінцевої ціни. Задача 1 Собівартість одиниці продукції становить 545 грн, Рентабельність – 45 %, акцизний збір – 180 грн, ПДВ – 20 %, націнка збутова – 20 %, націнка торговельна – 50 %. Визначити розмір торгівельної надбавки. Методичні рекомендації. Ціна ( ) продукції визначається за формулою 1: де – собівартість продукції; – прибуток на одиницю продукції; – акцизний збір; – податок на додану вартість; – націнка збутова; – націнка торговельна. Відповідь: ціна продукції становить 2095,74 грн. Задача 2 Відпускна ціна дорівнює 1800 грн., акцизний збір – 240 грн., ПДВ – 17 %, націнка збутова 30 %, націнка торгівельна 50 %. Визначити собівартість продукції, виробництво якої обумовить 35 % рівень рентабельності. Методичні рекомендації. Визначаємо собівартість продукції: Відповідь: собівартість продукції становить 406,64 грн. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|