Семінарське заняття 2 на тему Процес управління маркетинговою діяльністю, Маркетинг, НУДПСУ
« НазадСемінарське заняття 2 на тему Процес управління маркетинговою діяльністюМета заняття: розкрити сутність маркетингу, виявити відмінності сучасної концепції маркетингу від попередніх, орієнтованих на виробництво і збут, проаналізувати різні сфери застосування маркетингу, а також його особливості в сучасній економіці України. Охарактеризувати різні принципи і критерії, які використовують для сегментації споживчих ринків. Основні терміни та поняття: сегментація ринку, сегмент ринку, товарно-ринкова матриця, правило «80/20», концепції маркетингу, організаційні структури відділів маркетингу, функції управління маркетингом. План семінарського заняття
Методичні рекомендації. Особливе місце у темі посідаєеволюція концепції маркетингу: від ери орієнтації на виробництво через еру орієнтації на збут до сучасної орієнтації на ринок. Варто проаналізувати різні етапи розвитку маркетингової концепції на прикладі підприємства-виробника добре відомої в країні продукції, відзначаючи при цьому особливості управлінських рішень, що приймаються як для орієнтації на виробництво і збут, так і для орієнтації на ринок. Успіх або провал підприємства залежить як від планування, так і від реалізації плану. Останнім часом багато функцій планування перейшли від плановиків до лінійних керівників, маркетологів. У зв’язку з цим фаза реалізації процесу стратегічного маркетингу стала ключовим чинником успіху. Ефективну реалізацію планів забезпечує розуміння принципів, які сприяють успішній реалізації програм маркетингу. Для реалізації планів маркетингу компанії потрібно створити організаційну структуру маркетингу. Необхідно виявити відмінності між лінійними і нелінійними посадами та взаємозв’язки між ними, а також методи структурної організації компанії: за товарними лініями, за функціональними сферами, за географічними регіонами, за ринками. Самостійна робота 1. Охарактеризувати чотири основні фактори, які впливають на поведінку споживачів. 2. Розкрити етапи процесу прийняття споживачем рішення про покупку. 3. Чим відрізняється маркетинг на ринку підприємств від споживацького маркетингу. 4. Проаналізувати і розглянути основні типи організаційних структур маркетингу. Питання для обговорення
Індивідуальна робота
Література Основна [1, 2, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 21]. Додаткова [4, 5, 8, 9]. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|