« Назад
Професійний та користувацький контент, проблеми взаємодії
Залучення користувацького контенту в діяльності ЗМІ
Поняття користувацького контенту (UGC). Оптимізація медіаплатформ інтернет-видань для залучення користувацького контенту. Використання користувацького контенту в журналістській діяльності. Перевірка достовірності джерел, правові наслідки використання неправдивої інформації.
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ 2
Користувацький контент у ЗМІ
Усні доповіді
-
Методи залучення аудиторії до процесу творення та поширення контенту.
-
Громадянська та професійна журналістика: конкуренція чи партнерство.
-
Коментарі на сайтах видань: проблеми ідентифікації авторів та відповідальності за використання інвективної лексики, недостовірної інформації, тролінг тощо.
- Практика світових ЗМІ у взаємодії із аудиторією.
Завдання письмово (за списком розподілити завдання у групі, кожен обирає одне завдання)
-
Оптимізація медіаплатформ інтернет-видань для залучення користувацього контенту (на прикладах Wall Street Journal («Journal Community»), The New York Times, Guardian (GuardianWitness) та ін. авторитетних іноземних видань.
-
Підготувати огляд українських майданчиків та медіаплатформ для розміщення користувацького контенту на сайтах українських ЗМІ (наприклад «Я-автор», «Я-кореспондент» та ін.)
-
Аналіз альтернативних видів залучення користувацького контенту від аудиторії медіями. (відкрита редакція ЗМІ, спільне створення матеріалів тощо). Навести українські та зарубіжні приклади такої співпраці.
-
Ознайомитись із правилами розміщення та використання користувацького контенту, що подаються на сайтах медіа. Описати основні положення цих правил (кому належать права на контент, способи оплати, можливість його вільного використання журналістами медіа тощо). Порівняти правила різних ЗМІ, що спільного та відмінного у підходах до використання контенту кристувачів редакціями ( на прикладі 10-15 українських інтернет ЗМІ).
-
Види модерації коментарів (предмодерація, постмодерація, модерація аудиторією), що їх практикують українські ЗМІ. (Аналіз роботи 10-15 інтернет-медіа).
Практичне завдання
Спробувати роботу у програмах з верифікації користувацького контенту (що давалися на лекції). Роздрукувати результати перевірки (наприклад власних фото чи фото зі ЗМІ, що звинувачуються у фейку, плагіаті тощо) на цих програмах (як це давалося на лекції – Exif дані, редакційне втручання у фото, пошук відео за кадром.)
TinEye (фото), Google Search by Image (фото та відео за скріном), JPEGSnoop, Jeffrey Exif Viewer. (знайти за Google street view – місце, де відбулась зйомка.).
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|