Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4802 Практичне заняття на тему Памфлет як викривальний сатиричний жанр

Практичне заняття на тему Памфлет як викривальний сатиричний жанр

« Назад

Практичне заняття на тему Памфлет як викривальний сатиричний жанр

Мета: систематизувати знання студентів про жанрові особливості памфлету; формувати навички аналізу мови, особливостей висвітлення факту, події, вчинку, явища у фейлетоні. 

Зміст практичного заняття 

  1. Походження та розвиток жанру памфлету.

  2. Жанрові особливості памфлету; вимоги до нього.

  3. Публіцист і памфлетист Євген Дудар: короткий огляд життя і творчості. Особливості творчої манери майстра (аналіз 2 матеріалів із визначених у завд. 3).

  4. Сучасний памфлет (аналіз самостійно дібраного матеріалу).

  5. Аналіз памфлетів, створених студентами-журналістами. 

Завдання для обов’язкового виконання 

1) опрацювати теоретичний матеріал із теми;

2) законспектувати статтю Русанівського В.М. Український гумор і його мова // Мовознавство. – 2005. – № 2. – С. 3 – 17;

3) проаналізувати памфлети Є. Дударя „Інтелігенти”, „Рятуймо жінку”, „Стружка”, „Час розплати настав”, „Платформа”, „Проблеми і проблемки”, „Чому я не став генієм”, „Лист” та ін.

4) знайти в сучасних періодичних виданнях і проаналізувати памфлет, сучасного автора, що викликав Ваш інтерес.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!