СЕСІЙНИЙ ПЕРІОД
|
№
занят-тя
|
Контактні заняття
(теми відповідно до робочої програми)
|
Форма занять і контролю
|
Макс.
кіл-ть балів
|
За систематичність і активність роботи на контактних заняттях
|
1.
|
Тема 1.Організаційні основи операційної діяльності.
Тема 2.Операційні системи (самостійне
опрацювання)
|
Установча міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – розгорнута бесіда
|
1
|
Тестовий контроль знань
|
2
|
2.
|
Тема 3.Технологічний розвиток
Тема 4.Технологічні процеси
|
Установча міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – розгорнута бесіда
|
1
|
Тестовий контроль знань
|
2
|
3.
|
Тема 5.Організування операційних (виробничих) процесів
Тема 6.Організування трудових процесів та нормування праці (самостійне опрацювання)
|
Міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – розгорнута бесіда
|
1
|
Тестовий контроль знань або виконання практичних завдань
|
2
|
4.
|
Тема 7.Просторове організування операційних (виробничих) систем (самостійне опрацювання)
Тема 8.Організування виробничих та сервісних процесів у часі
|
Міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – дискусія
|
1
|
Тестовий контроль знань або виконання практичних завдань
|
2
|
5.
|
Тема 9.Методи організування процесів
Тема 10.Потужності підприємства (самостійне опрацювання)
|
Міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – дискусія
|
1
|
Тестовий контроль знань або виконання практичних завдань
|
2
|
6.
|
Тема 11.Організування оперативного регулювання процесами виготовлення товарів та послуг
Тема 12.Організування процесів досліджень, проектування і освоєння нової продукції (послуг)
|
Міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – дискусія
|
1
|
Тестовий контроль знань або виконання практичних завдань
|
2
|
7
|
Тема 13.Організування допоміжних процесів
Тема 14.Організування забезпечення якості продукції, послуг.
|
Міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – «мозковий штурм»
|
1
|
Тестовий контроль знань або виконання практичних завдань
|
2
|
8
|
Тема 15.Організування матеріально-технічного забезпечення процесів та збуту продукції
Тема 16. Проектування організування та удосконалення операційних систем (самостійне опрацювання)
|
Міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – дискусія
|
1
|
Тестовий контроль знань або виконання практичних завдань
|
2
|
Усього балів за систематичність і активність роботи
|
20
|
За виконання модульних (контрольних) завдань
|
|
9
|
Комплексна аудиторна самостійна контрольна робота
|
Поточний модульний контроль
|
5
|
Усього балів за контактні заняття
|
25
|
міжСЕСІЙНИЙ ПЕРІОД
|
За виконання обов’язкових позааудиторних індивідуальних завдань
|
Види завдань
|
Форма подання
|
Термін подання і реєстрація
|
Форма контролю
|
Кіл-ть балів
|
Домашнє індивідуальне завдання або індивідуальна лабораторна робота-онлайн
|
(письмова або електронна)
|
За 10 днв до початку сесії на кафедру або на електронну пошту викладача)
|
Захист і обговорення результатів за графіком «Дня заочника»
|
10
|
Індивідуальне завдання за дистанційним курсом
|
електронна
|
За 10 днв до початку сесії на кафедру або на електронну пошту викладача)
|
Викладачем в онлайн-режимі
|
10
|
За виконання індивідуальних робіт за вибором (1-го завдання)
|
1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій
2. Аналітичний звіт власних наукових досліджень
4. Підготовка презентації
|
(письмова або електронна)
|
Індивідуально викладачу за графіком «Дня заочника»
|
Захист і обговорення результатів за графіком «Дня заочника»
|
5
|
Усього балів за виконання позааудиторних індивідуальних завдань
|
20
|
Разом
|
50
|
|
|
|
|
|
|
|