Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4778 Семінарське заняття на тему Краудсорсинг

Семінарське заняття на тему Краудсорсинг

« Назад

Семінарське заняття на тему Краудсорсинг

  1. Краудсорсинг у діяльності новинних організацій.

  2. Види краудсорсингу

  3. Маркетингові стратегії світових ЗМІ.

  4. Моделі краудсорсингу в діяльності піар-агентств, видавничій діяльності.

Завдання письмово:

  1. Крадфандингові майданчики, які використовують для реалізації медіа проектів (огляд).

  2. На основі схеми залучення аудиторії на різних етапах створення медіа контенту, запропонуйте свої (креативні, інноваційні) варіанти залучення аудиторії за моделями крадсорсингу.

Проаналізувати 10 українських інтернет-видань щодо використання моделей крадсорсингу (платформи для залучення контенту UGC, голосування, участь у формування новинної політики тощо): (3 типи) «Мудрість толпи», «Колективне створення», «Голосовання аудиторії». Взяти по 10 видань кожний (розподілити) з цього списку. http://dir.meta.ua/news-and-mass-media/

 

Семінарське заняття 5 на тему Рерайт в медіа індустрії 

  1. Ретайтинг та копірайтинг: принципи роботи.

  2. Рерайт: культурний, економічний та правовий аспекти. Плагіат та рерайт: спільне та відмінне.

  3. Рерайт як спосіб актуалізації теми.

  4. Види вторинного контенту. Робота агрегаторів новин. ЗМІ та агрегат ори: конкуренція чи партнерство? 

Завдання письмово:

Обрати тему та актуальний матеріал за темою з преси. На основі зробити 4 види тестів відповідно до типу рерайту. (Має бути в результат 5 текстів – вихідний та 4 рерайта)

Типи рерайту:

  • Приведення матеріалу у відповідність до журналістських стандартів. Застосовується здебільшого по відношенню до матеріалів користувачів або непрофесійних журналістів. Текст оформлюється із дотриманням обраного жанру, логіки викладу. Ключовими завданнями є перевірка достовірності повідомленої інформації, що забезпечується додатковим фактажем, та надання належної аргументації (коментарів експертів, інтерв’ю з очевидцями події, посилань на нормативні документи тощо.

  • Адаптація матеріалу. Подібний рерайт по суті є адаптацією контенту відповідно до потреб, запитів, очікувань та особливостей сприйняття певною аудиторією. Наприклад адаптація матеріалу, написаного представником професійної спільноти до масової аудиторії або ж переписування «народною» зрозумілою певній локальній спільноті мовою. адаптувати масовий контент до «нішевого» споживача.

  • Глокалізація контенту. Полягає у актуалізації медіаконтенту через врахування місцевої специфіки та задоволення потреб регіонального споживача. Рерайт відбувається шляхом розширення матеріалу за рахунок його прив’язки до конкретного регіону, верств населення тощо (наприклад, наголошення на можливих наслідках події для регіону та ін.).

  • Компіляція, об’єднання текстів, що мають спільну тематику є гарним способом оновлення контенту, привернення до нього уваги аудиторії. Поширений як внутрішньомедійний (в межах одного ЗМІ) рерайт матеріалів. Часто виконується іншим (не автором оригінальної публікації) журналістом, оскільки матеріал потребує «свіжого» погляду на проблему (подію), що набула продовження або доповнилась новими подробицями та фактами. Такі матеріали як правило будуються за правилами перегорнутої піраміди або ж розбиті на блоки, що мають самостійні заголовки. В такий спосіб забезпечується ширший обхват аудиторії – тих її представників, що стежать за розвитком події, та тих, хто вперше дізнається про новину завдяки цьому матеріалу.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!