Практичні заняття на тему Кількісні та якісні методи соціології МК та методика їхнього проведення, з курсу Соціологія масової комунікації
« НазадПрактичні заняття на тему Кількісні та якісні методи соціології МК та методика їхнього проведенняОсновні питання для розгляду
Домашнє завданняПідготувати теоретичні питання до теми за лекційними матеріалами та іншими базовими джерелами. (Відповідь на питання без зошита – 5 балів, два суттєвих доповнення – 3 бали.) Виконати завдання для самостійного виконання №.9_10. Опрацювати додаткові матеріали щодо проведення різних видів опитування, зокрема й анкетування. Звернути особливу увагу на структуру анкети та використати цей матеріал на доповнення (у доданому файлі). Завдання для самостійної роботи № 9Знайдіть і представте приклади різних видів опитування, зокрема й анкетного, у яких би була описана програма, дослідження, представлена сама анкета чи питальний лист, а також результати опитування. Проаналізуйте ці соціологічні матеріали на предмет дотримання вимог до опублікування результатів соціологічних дослідження у ЗМІ. – (4 бали). Завдання для самостійної роботи № 10Дотримуючись викладених у лекції та додаткових матеріалах вимог (у доданому файлі), укладіть анкету для вивчення аудиторії молодіжного ЗМІ, яка б містила запитання різного типу (не менше 20 питань), і представте її у друкованому вигляді. – (4 бали). ЛІТЕРАТУРА1. Іванов В. Ф. Соціологія масової комунікації: навч. посібник / В. Ф. Іванов. – К.: Видавничо-поліграфічний університет. – 2000 р. – 201 с. 2. Социология журналистики: конспект лекцій / автор-составитель Е. И. Дмитриев. – МН.: БГУ, 2001. – С. 53 – 76. 3. Фомичева И. Д. Социология СМИ: Учеб. пособие для студентов вузов / И. Д. Фомичева. — М.: Аспект Пресс, 2007. — 335 с. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|