Практичні заняття на тему Соціологічне вивчення аудиторії МК, Соціологія масової комунікації
« НазадПрактичні заняття на тему Соціологічне вивчення аудиторії МКОсновні питання для розгляду1. Поняття про аудиторію в соціології МК. 2. Визначення масової аудиторії. Масова та спеціалізована аудиторія. 3. Особливості масової аудиторії. Типи масової аудиторії. 4. Теоретичні, природничі, історичні передумови розвитку соціологічних досліджень аудиторії. 5. Дж. Геллап – основоположник емпіричних соціологічних досліджень аудиторії ЗМІ. 6. Проблеми емпіричних соціологічних досліджень аудиторії ЗМІ у ХХ ст. 7. Історія соціологічного вивчення аудиторії в Україні. 8. Соціологічне вивчення аудиторії за кордоном. 9. Специфіка аудиторії конкретних мас-медіа. 10. Напрямки й методи вивчення аудиторії МК. Питання для самостійного опрацювання11. Фактори розвитку емпіричного вивчення аудиторії та сучасні тенденції в поведінці аудиторії ЗМІ. 12. Фактори ставлення аудиторії до ЗМІ. 13. Проблеми сегментації медіааудиторії. Базове джерело: Фомичева И. Д. Социология СМИ: Учеб. пособие для студентов вузов / И. Д. Фомичева. — М.: Аспект Пресс, 2007. — 335 с. – Режим доступа: http://yanko.lib.ru/books/smi/fomicheva-soc_smi-2007-ann.htm (також є у доданому файлі)+самостійно дібрані матеріали. Домашнє завданняПідготувати теоретичні питання до теми за лекційними матеріалами та іншими базовими джерелами. (Відповідь на питання без зошита – 5 балів, два суттєвих доповнення – 3 бали.) Виконати завдання для самостійного виконання №№ 3 – 4. Завдання для самостійної роботи №3Зробіть у зошиті конспект трьох питань для самостійного опрацювання: «Фактори розвитку емпіричного вивчення аудиторії та сучасні тенденції в поведінці аудиторії ЗМІ», «Фактори ставлення аудиторії до ЗМІ», «Проблеми сегментації медіааудиторії» за посібником: Фомичева И. Д. Социология СМИ : учеб. пособие для студентов вузов / И. Д. Фомичева. — М. : Аспект Пресс, 2007. — 335 с. – Режим доступа : http://yanko.lib.ru/books/smi/fomicheva-soc_smi-2007-ann.htm (є й у доданому файлі). Усно проаналізуйте представлені в матеріалах результати соціологічних досліджень – 2 бали. Завдання для самостійної роботи №4Знайдіть і представте на парі результати соціологічного вивчення аудиторії різних ЗМІ (друкованих, радіо, теле- та інтернету) за останні п’ять-десять років (2-3 приклади), у яких були б дані щодо ставлення аудиторії до певних ЗМІ, особливості функціонування цих ЗМІ, улюблені матеріали тощо. Проаналізуйте ці журналістські матеріали на предмет дотримання вимог до опублікування результатів соціологічних ЛІТЕРАТУРА
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|