Робота над розвитком навичок усного мовлення, Німецька мова, НУДПСУ
« НазадРобота над розвитком навичокусного мовленняОволодіння усним мовленням - одне із основних завдань, які ставляться під час вивчення іноземної мови. «Людське спілкування - це найбільша «розкіш», - писав видатний французький письменник Антуан де Сент Екзюпері. Володіння усним мовленням охоплює розуміння усного мовлення і вміння говорити. Пропонуються деякі прийоми оволодіння навичками усного мовлення. 1. Якомога більше виконуйте самостійно усних і письмових вправ, з постійним повторенням лексики. Намагайтеся промовляти все, що ви пишете або читаєте - це допоможе вам розвинути мовленнєві навички. 2. Запам’ятовуйте розмовні зразки, вказані в підручнику, виписуйте їх в зошит або записник і намагайтесь потім використовувати їх в своєму мовленні. 3. Тренуйтеся у складанні діалогів - вони краще імітують розмовну мову. В діалогах не обмежуйтеся лише запитаннями та відповідями - висловлюйте також своє ставлення до сказаного: задоволення, незадоволення, здивування, сумніви і т. д. 4. Вивчайте напам’ять тексти, діалоги, вірші, прислів’я, стандартні вислови, які часто вживаються в побутовому мовленні. 5. Перекладайте тексти - це допоможе вам запам’ятати і вживати в мовленні нові слова і вирази. 6. Описуйте німецькою мовою предмети, картини, відофільми, діафільми. 7. Говоріть у нормальному темпі, долайте сповільнене мовлення. Пропонується список мовних кліше, знання яких вкрай необхідне для усного мовлення, їх засвоєння суттєво збагатить ваші висловлювання німецькою мовою.
GEBRAUCHEN SIEа) nicht nur sagen oder sprechen, sondern auch: reden, mitteilen, berichten, melden, meinen, fragen, antworten, erwidern, versetzen, bitten, rufen, bejahen, verneinen, bestätigen, beweisen, erzählen, schildern, beschreiben, befehlen, warnen, drohen, flüstern, murmeln, schreien u.a. в) nicht mur mitteilen, sondern auch: wissen lassen, erzählen, berichten, erwähnen, hinweisen, bekannt machen u.a. При вживанні мовних кліше зверніть увагу на те, що дуже часто після них йде підрядне речення, порядок слів в якому, як зазначалось вище, має свою специфіку: після сполучника стоїть підмет, за ним - всі інші члени речення і в кінці речення - присудок, причому його відмінювана частина стоїть завжди на останньому місці. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |