Загальна характеристика підприємства та продукції, Бізнес-планування
« НазадЗагальна характеристика підприємства та продукціїУ загальній характеристиці підприємства слід відобразити основні види та характер його діяльності: підприємство виробничого, торговельного характеру, чи підприємство, що діє у сфері послуг; що і як воно може запропонувати своїм клієнтам; де воно розташоване; запланована географія розвитку бізнесу тощо. Слід також надати інформацію про ступінь розвитку підприємства, дуже важливо сформулювати основну його мету. Основна частина бізнес-плану починається з розділу, у якому описується той продукт або та послуга, які будуть пропонуватися вашим майбутнім покупцям і заради виробництва, яких замислюється весь проект. У цьому розділі бажано визначити пріоритети, якими керується споживач при покупці: якість, ціна, час і точність поставки, сервісне обслуговування й т.п. Опис продукції повинний містити такі основні показники: - характеристику продукції, що випускається (послуг, що надаються), у тому числі характеристику принципово нового продукту (послуги); - тривалість життєвого циклу продукції; - технологічні особливості випуску продукції (надання послуг); - визначення продукції (послуг), призначеної для продаж на зовнішньому ринку. При характеристиці запланованої продукції (послуг) дуже важливо чітко визначити: - перелік (асортимент) основних видів продуктів, напівфабрикатів, які планується виробляти, а також види послуг, які передбачається надавати споживачам; - призначення вироблених продуктів (наданих послуг); - споживчі характеристики продуктів (послуг); - унікальність (цінність) продуктів (послуг); - конкурентоспроможність продукції (послуг) на споживчому ринку. У характеристиці про призначення вироблених продуктів (наданих послуг) необхідно визначити мету виробництва конкретних їх видів з погляду на задоволення конкретних потреб споживачів. Споживчі якості продукції доцільно характеризувати за такими параметрами: основні види сировини, з якої виготовляється продукція; вага «нетто» одиниці продукції; термін зберігання за певних умов; смакові властивості (для харчових продуктів); естетика зовнішнього вигляду; показники якості продукції; хімічний склад; рівень цін; можливість надання знижок; інші відомості. При розробці бізнес-плану можна передбачити надання додаткових послуг і переваг, що становлять так званий комплекс товару з підкріпленням: надійність товару; можливість одержання технічної консультації; надання знижок; після продажне обслуговування; масштаби торговельної мережі; простота вступу в контакт; гарантія заміни товару; широкі виробничі можливості постачальника; можливість надання кредиту; наявність устаткування для випробувань. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|