Зміст курсових робіт, Теми курсових проектів, Маркетинг
« НазадЗміст курсових робітЗа структурою курсова робота складається із вступу, теоретичного обґрунтування предмету дослідження (розділ 1), характеристики підприємства (розділ 2), аналізу проблеми, що розглядається, (розділ 3) та пропозицій щодо вдосконалення певних напрямів маркетингової діяльності фірм, які працюють на промисловому ринку (розділ 4). Пропозиції мають бути виваженими та обґрунтованими, їх ефективність підтверджується необхідними розрахунками. У кінці наводяться висновки та список використаної літератури. Рекомендований розгорнутий зміст та методичні вказівки щодо виконання вступу, основної частини, висновків і списку літератури по темах курсових робіт наведено нижче. Теми курсових проектів1. Моделювання поведінки споживачів продукції підприємства. 2. Розроблення цільового ринку та позиціювання на ньому товарів підприємства. 3. Дослідження товару як головного елементу комплексу маркетингу підприємства. 4. Формування системи збуту товарів підприємства. 5. Дослідження комплексу просування продукції підприємства. 6. Стратегія планування підприємства на ринку. 7. Дослідження маркетингового середовища підприємства. 8. Розроблення стратегії розвитку підприємства. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|