-
Удосконалення інформаційної системи маркетингових досліджень.
-
Управління маркетинговою діяльністю підприємства.
-
Планування і оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства.
-
Оцінка конкурентоспроможності підприємства.
-
Контроль маркетингової діяльності підприємства.
-
Планування і оцінка ефективності товарної політики підприємства.
-
Планування і оцінка ефективності політики розподілу підприємства.
-
Планування і оцінка ефективності цінової політики підприємства.
-
Планування і оцінка ефективності комунікаційної політики підприємства.
-
Розробка і оцінка ефективності маркетингової стратегії підприємства.
-
Управління діяльністю в сфері соціального маркетингу. Особливості використання PR підприємством.
-
Організація дослідження поведінки споживачів.
-
Організація процесу розробки нових товарів та послуг на підприємстві.
-
Упаковка як елемент товарної політики підприємства.
-
Управління стимулюванням збуту на підприємстві.
-
Управління торговою маркою підприємства. Формування іміджу ТМ.
-
Сегментування та вибір та вибір цільових ринків підприємства.
-
Організація маркетингових досліджень ринкового середовища.
-
Управління каналами розподілу підприємства.
-
Управління інноваціями в маркетинговій діяльності.
-
Організація стратегічного маркетингового планування.
-
Організація комунікацій служби маркетингу з іншими підрозділами підприємства.
-
Планування і оцінка ефективності рекламних інструментів в мережі Internet.
-
Методи польових досліджень в маркетинговій діяльності підприємства (на прикладі окремого товару).
-
Основні підходи до розробки брендів підприємства.
-
Стратегія побудови успішної торгової марки (на прикладі відомої компанії).
-
Персональні продажі, організація та контроль.
-
Сучасні підходи до управління якістю на підприємстві.
-
Маркетингове дослідження споживчих переваг при виборі товарів на прикладі конкретного товару.
-
Маркетингове дослідження споживчих переваг при виборі послуг на прикладі конкретних послуг.
-
Маркетингове дослідження місткості ринку продовольчих товарів на прикладі конкретного товару.
-
Маркетингове дослідження місткості ринку непродовольчих товарів на прикладі конкретного товару.
-
Маркетингове дослідження місткості ринку товарів довгострокового користування на прикладі конкретного товару.
-
Маркетингове дослідження місткості ринку товарів короткострокового користування на прикладі конкретного товару.
-
Маркетингове дослідження асортименту роздрібного підприємства.
-
Маркетингове дослідження асортименту оптового підприємства.
-
Маркетингове дослідження фінансового ринку в Україні на прикладі конкретних послуг.
-
Маркетингове дослідження ринку сфери послуг в Україні на прикладі конкретних послуг.
-
Маркетингове дослідження ринкової кон'юнктури обраного продовольчого товару.
-
Маркетингове дослідження конкурентоспроможності послуг (на прикладі конкретних послуг).
-
Маркетингове дослідження потенціалу конкурентоспроможності підприємства (на прикладі конкретного підприємства).
-
Маркетингове дослідження сильних та слабких сторін підприємства (на прикладі конкретного підприємства).
-
Маркетингове дослідження перспектив спеціальностей на ринку праці України в цілому або локального ринку.
-
Маркетингове дослідження ринку освітянських послуг міст України або України в цілому.
-
Маркетингове дослідження перспектив кар'єрного зростання по конкретних професіях та видах економічної діяльності.
-
Маркетингове дослідження консалтингових послуг в містах України та України в цілому.
-
Маркетингове дослідження ринку соціальної реклами в конкретному регіоні або України в цілому.
-
Маркетингове дослідження ринку політичної реклами в конкретному регіоні або України в цілому.
-
Маркетингове дослідження комерційної реклами.
-
Маркетингове дослідження ринку лікарняних засобів на прикладі конкретного засобу.
-
Маркетингове дослідження розвитку фармацевтичної галузі на прикладі окремих брендів.
-
Маркетингове дослідження розвитку банківських послуг на прикладі конкретних послуг.
-
Маркетингове дослідження розвитку фармацевтичної галузі на прикладі окремих груп препаратів.
-
Маркетингове дослідження маятникової міграції в реорганізації територіального устрою України.
-
Маркетингове дослідження сегментації споживачів конкретного ринку.
-
Оцінка та перспективи розвитку конкурентоспроможності вітчизняних товарів на прикладі конкретного товару.
-
Оцінка та перспективи розвитку конкурентоспроможності вітчизняних послуг на прикладі конкретної послуги.
-
Визначення регіональних особливостей попиту населення України на товари на прикладі конкретного товару.
-
Визначення регіональних особливостей попиту населення України на послуги (на прикладі конкретної послуги).
-
Проектування методичного забезпечення маркетингового досліджень ринків товарів /послуг/на замовлення.
-
Удосконалення інформаційної бази маркетингових досліджень на прикладі ринку конкретного товару.
-
Маркетингове дослідження конкретного товару з використанням глобальних інформаційних мереж.