Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4491 Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни Маркетинг, УДУФМТ

Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни Маркетинг, УДУФМТ

« Назад

Міністерство фінансів України

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі

Кафедра міжнародного менеджменту та маркетингу

  

Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни Маркетинг

освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр

галузь знань «Менеджмент і адміністрування»

з напряму підготовки 6.030601«Менеджмент»

професійного спрямування "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"

 

Укладач: к.е.н., доц., Плахотнікова Л.О., доцент кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу УДУФМТ

Розглянуто та схвалено

на засіданні кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу

"___" ___________ р., протокол № _ 

 

Київ – 2015

 

Зміст

Вступ 

1. Порядок виконання і захисту курсової роботи

 

2. Зміст курсової роботи

3. Оформлення курсової роботи

3.1. Загальні вимоги до оформлення роботи

3.2. Загальні вимоги подання ілюстрацій

3.4. Подання таблиць

3.5. Загальні правила подання формул

3.6. Загальні правила цитування та посилання на використані джерела

3.7. Оформлення списку використаної літератури

3.8. Типові помилки студентів під час написання курсової роботи

3.9. Приклади змісту до рекомендованих курсових проектів 

Додаток А. Зразок титульного аркуша

Додаток Б. Зразок оформлення змісту роботи

Додаток В. Приклад оформлення вступу

Додаток Г. Приклади оформлення бібліографічного списку джерел

Додаток Д. Перелік напрямів дослідження курсових робіт

Додаток Ж. Список рекомендованої літератури

 

Вступ

Відповідно до навчального плану підготовки бакалаврів зі спеціальності “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності” виконують курсову роботу з дисципліни “Маркетинг”.

Виконання курсової роботи являє собою один із видів самостійної навчальної та науково-дослідної роботи студентів, призначений засвідчити рівень набутих студентами знань та вміння використовувати їх при опрацюванні теоретичних і конкретних питань у галузі менеджерської діяльності.

Виконання курсової роботи становить за мету:

- закріпити та поглибити теоретичні знання, набуті студентами у процесі вивчення дисципліни “Маркетинг” та інших дисциплін;

- розвинути у студентів навики самостійної роботи зі спеціальною літературою, посібниками, джерелами первинної та вторинної статистичної інформації;

- виробити вміння узагальнювати теоретичні матеріали, обробляти і інтерпретувати зібрані дані, самостійно формулювати висновки, розробляти пропозиції, обґрунтовувати та відстоювати власну точку зору з проблем, що досліджуються.

Написання курсової роботи має сприяти більш глибокому засвоєнню студентами програмних питань з дисципліни “Маркетинг”. Це вимагає від них самостійного поглибленого вивчення не лише навчальної, але і спеціальної літератури – монографій, статей, які друкуються у періодичних виданнях, наукових збірниках тощо.

Ставиться вимога, щоб курсова робота містила елементи наукового пошуку і розробки, які спрямовані на вирішення питань ефективного функціонування господарюючих суб`єктів. Для цього необхідно здійснити збір та порівняльний аналіз інформації, яка міститься в різних літературних джерелах, відшукати та опрацювати відповідні статистичні, інструктивні, нормативні та звітні матеріали підприємств або організації.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!