Індивідуальна контрольна робота №2, Маркетинг, КНЕУ ім. Гетьмана
« НазадІндивідуальна контрольна робота №2Виконується за матеріалами конкретного підприємства. Студент може за бажанням обрати одну з двох тем: 1. Комплекс маркетингу підприємства. Охарактеризувати складові комплексу маркетингу підприємства залежно від сфери діяльності (4 Ps для фізичних товарів; 7 Ps – для сфери послуг). Структурувати інструменти маркетингу, що їх використовує підприємство, відповідно до складових (4 Ps або 7 Ps). Зробити аналіз і висновок. 2. Сегментування ринку підприємства. Охарактеризувати ринок підприємства. Відповідно до критеріїв сегментування ринку обрати найбільш доцільні, та запропонувати варіанти сегментування. Обґрунтувати свій вибір сегментів (існуючих і можливих). Проаналізувати переваги споживачів окремих сегментів та їх вимоги щодо товарів і послуг. Обсяг роботи – до 8 сторінок. Максимальна кількість балів – 20 ( 0, 6, 8 або 10 залежно від повноти розкриття питань). За другий семестр модульний контроль здійснюється під час сесії у вигляді 20 тестових завдань. За кожну вірну відповідь можна отримати -0,5 балів. Максимальна кількість – 10 балів. Приклади тестів містяться в навчальному посібнику для самостійної роботи студентів (автор Решетнікова І.Л.) Підсумковий контроль з дисципліни “Маркетинг” має форму письмового іспиту. Білет складається із 10 завдань. Оцінка повноти відповідей здійснюється за такими ж принципами (критеріями) як і у студентів денної або вечірньої форми навчання. Загальна оцінка не повинна перевищувати 100 балів. Підсумкове оцінювання знань студентів здійснюється за результатами поточної успішності та екзамену. Екзамен з дисципліни “Маркетинг” проводиться у письмовій формі. Екзаменаційний білет складається: - для денної і заочної форм навчання – з 5 (п’яти) завдань, Відповідь на кожне питання (завдання) оцінюється за шкалою 0, 6, 8, 10 балів: - Оцінка «10 балів» ставиться за умови, якщо студент дав правильну і вичерпну відповідь на поставлене запитання, в якій показав системне і глибоке знання програмного матеріалу, основної і додаткової спеціальної літератури, нормативно-правових актів; чітке володіння понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою дисципліни, та вміння використовувати їх; продемонстрував творчі здібності в розумінні, викладенні і використанні навчально-програмного матеріалу, уміння аргументувати своє ставлення до відповідних категорій, понять, явищ тощо; доповнив свою відповідь практичними прикладами; - Оцінка «8 балів» ставиться за умови, якщо студент дав в цілому правильну, але не вичерпну відповідь на поставлене запитання, аргументував її не достатньо переконливо, але при цьому продемострував вміння використовувати понятійний апарат і нормативно-правові актів, показав знання літературних джерел, підкріпив відповідь практичними прикладами; - Оцінка «6 балів» ставиться за умови, якщо студент у цілому відповів на поставлене запитання, продемонструвавши при цьому: достатній рівень знань з основного програмного матеріалу, переважно, з лекційного матеріалу, але виявив при цьому невисокий рівень знань літературних джерел, господарської практики; продемонстрував володіння основними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою, вміння використовувати їх, допускаючи окремі незначні помилки; помилився у використанні понятійного апарату і нормативно-правових актів; - Оцінка «0 балів» ставиться за умови, якщо студент дав неправильну відповідь на поставлене запитання або неповну відповідь у дуже загальних виразах, показав незадовільні знання понятійного апарату, нормативно-правових актів, фахової наукової літератури, господарської практики або не дав відповіді на поставлене запитання. - Розв’язування ситуаційного завдання оцінюється в 10 балів, якщо завдання виконано на понад 80%; 8 балів - завдання виконано в діапазоні 60 - 80% ; 6 балів – задання хоча б на 50 % - Тестові завдання оцінюються в «0 балів», якщо вірними є відповіді менш ніж на три запитання. В «6 балів» - якщо вірними є відповіді на три запитання; «8 балів» - якщо вірними є 4 відповіді; «10 балів» - якщо вірними є 4 відповідей. Максимально можлива сумарна кількість балів за питаннями білету – 60 балів (для денної і вечірньої форм навчання) або 100 балів (для заочної форми навчання). Мінімальна залікова сумарна кількість балів за питаннями білету, що приймається до уваги для підсумкового оцінювання знань – 30 балів. Загальна підсумкова оцінка з дисципліни складається з суми балів за поточну успішність та за виконання екзаменаційних завдань (за умови, що студент набрав 30 балів і вище). До заліково-екзаменаційної відомості результати поточного контролю, іспиту і загальна підсумкова оцінка заносяться за 100-бальною системою. Якщо на екзамені студент набрав менше 30 балів, загальна підсумкова оцінка включає лише оцінку за поточну успішність. Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється у такому порядку:
Примітка. У разі використання заборонених джерел та підказок студент видаляється з аудиторії та одержує за екзамен “0” балів”. 10. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИОсновна література
Додаткова література
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|