Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4424 Індивідуальна контрольна робота №2, Маркетинг, КНЕУ ім. Гетьмана

Індивідуальна контрольна робота №2, Маркетинг, КНЕУ ім. Гетьмана

« Назад

Індивідуальна контрольна робота №2

Виконується за матеріалами конкретного підприємства. Студент може за бажанням обрати одну з двох тем:

1. Комплекс маркетингу підприємства.

Охарактеризувати складові комплексу маркетингу підприємства залежно від сфери діяльності (4 Ps для фізичних товарів; 7 Ps – для сфери послуг). Структурувати інструменти маркетингу, що їх використовує підприємство, відповідно до складових (4 Ps або 7 Ps). Зробити аналіз і висновок.

2. Сегментування ринку підприємства.

Охарактеризувати ринок підприємства. Відповідно до критеріїв сегментування ринку обрати найбільш доцільні, та запропонувати варіанти сегментування. Обґрунтувати свій вибір сегментів (існуючих і можливих). Проаналізувати переваги споживачів окремих сегментів та їх вимоги щодо товарів і послуг. 

Обсяг роботи – до 8 сторінок. Максимальна кількість балів – 20 ( 0, 6, 8 або 10 залежно від повноти розкриття питань).

За другий семестр модульний контроль здійснюється під час сесії у вигляді 20 тестових завдань. За кожну вірну відповідь можна отримати -0,5 балів. Максимальна кількість – 10 балів. Приклади тестів містяться в навчальному посібнику для самостійної роботи студентів (автор Решетнікова І.Л.)

Підсумковий контроль з дисципліни “Маркетинг” має форму письмового іспиту. Білет складається із 10 завдань. Оцінка повноти відповідей здійснюється за такими ж принципами (критеріями) як і у студентів денної або вечірньої форми навчання. Загальна оцінка не повинна перевищувати 100 балів. 

Підсумкове оцінювання знань студентів здійснюється за результатами поточної успішності та екзамену.

Екзамен з дисципліни “Маркетинг” проводиться у письмовій формі.

Екзаменаційний білет складається:

- для денної і заочної форм навчання – з 5 (п’яти) завдань,

Відповідь на кожне питання (завдання) оцінюється за шка­лою 0, 6, 8, 10 балів:

- Оцінка «10 балів» ставиться за умови, якщо студент дав правильну і вичерпну відповідь на поставлене запитання, в якій показав системне і глибоке знання програмного матеріалу, основної і додаткової спеціальної літератури, нормативно-правових актів; чітке володіння понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою дисципліни, та вміння використовувати їх; продемонстрував творчі здібності в розумінні, викладенні і використанні навчально-програмного матеріалу, уміння аргументувати своє ставлення до відповідних категорій, понять, явищ тощо; доповнив свою відповідь практичними прикладами;

- Оцінка «8 балів» ставиться за умови, якщо студент дав в цілому правильну, але не вичерпну відповідь на поставлене запитання, аргументував її не достатньо переконливо, але при цьому продемострував вміння використовувати поня­тійний апарат і нормативно-правові актів, показав знання літературних джерел, підкріпив відповідь практичними прикладами;

- Оцінка «6 балів» ставиться за умови, якщо студент у цілому відповів на поставлене запитання, продемонструвавши при цьому: достатній рівень знань з основного програмного матеріалу, переважно, з лекційного матеріалу, але виявив при цьому невисокий рівень знань літературних джерел, господарської практики; продемонстрував володіння основними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою, вміння використовувати їх, допускаючи окремі незначні помилки; помилився у використанні поня­тійного апарату і нормативно-правових актів;

- Оцінка «0 балів» ставиться за умови, якщо студент дав неправильну відповідь на поставлене запитання або неповну відповідь у дуже загальних виразах, показав незадовільні знання понятійного апарату, нормативно-правових актів, фахової наукової літератури, господарської практики або не дав відповіді на поставлене запитання.

- Розв’язування ситуаційного завдання оцінюється в 10 балів, якщо завдання виконано на понад 80%; 8 балів - завдання виконано в діапазоні 60 - 80% ; 6 балів – задання хоча б на 50 %

- Тестові завдання оцінюються в «0 балів», якщо вірними є відповіді менш ніж на три запитання. В «6 балів» - якщо вірними є відповіді на три запитання; «8 балів» - якщо вірними є 4 відповіді; «10 балів» - якщо вірними є 4 відповідей.

Максимально можлива сумарна кількість балів за питаннями білету – 60 балів (для денної і вечірньої форм навчання) або 100 балів (для заочної форми навчання). Мінімальна залікова сумарна кількість балів за питаннями білету, що приймається до уваги для підсумкового оцінювання знань – 30 балів.

Загальна підсумкова оцінка з дисципліни складається з суми балів за поточну успішність та за виконання екзаменаційних завдань (за умови, що студент набрав 30 балів і вище). До заліково-екзаменаційної відомості результати поточного контролю, іспиту і загальна підсумкова оцінка заносяться за 100-бальною системою. Якщо на екзамені студент набрав менше 30 балів, загальна підсумкова оцінка включає лише оцінку за поточну успішність.

Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється у такому порядку: 

Оцінка за шкалою, що використовується в КНЕУ

Оцінка за національною шкалою

Оцінка за шкалою ЕCTS

90 - 100

відмінно

А

80 - 89

 

добре

В

70 - 79

С

66 - 69

задовільно

D

60 - 65

E

 

21 – 59

 незадовільно з можливістю повторного складання

 

FX

 

0 - 20

незадовільно з обов’язковим повторним вивчення дисципліни

 

F

Примітка. У разі використання заборонених джерел та підказок студент видаляється з аудиторії та одержує за екзамен “0” балів”. 

10. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 

Основна література 

  1. Маркетинг: Підручник / А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак та ін., За наук. ред. д-ра екон. наук. проф. акад.. АПН України А.Ф.Павленко; Кер авт кол. д-р екон наук, проф. І.Л. Решетнікова. – К.: КНЕУ 2008. – 600с.

  2. Решетнікова І.Л. Маркетинг: навчально – методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: КНЕУ,2010. – 320 с.

  3. Павленко А., Войчак А. Маркетинг. Підручник. – К.: КНЕУ, 2003.

  4. Ламбен Ж.-Ж. , Чумпитас Р., Шулинг И. Менеджмент, ориентированный на рынок. 2- е изд./ Пер. с англ. Под ред. В.Б. Колчанова. – СПб,: Питер. 2012. – 720 с.

  5. Маркетинг / Под. ред М. Бейкера. Спб.: Питер, 2002. – 1200 с. 

 Додаткова література

  1. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Пер. с анг. Под ред. Божук С. Г. - Спб.: Питер, 2001. – 864 с.

  2. Гордон Я. Маркетинг партнерских отношений. - Спб.: Питер, 2001. – 384 с.

  3. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга.: Пер. с англ.: Уч. Пос. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 688 с.

  4. Ламбен Ж. Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок: стратегический и операционный маркетинг/ Пер. с англ. под ред. В.Б. Колчанова. – СПб.: Питер, 2005. – 800 с.

  5. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 1998.- 276с.

  6. Лэйхифф Дж. М., Пенроуз Дж. М. Бизнес-коммуникации. – Спб: Питер, 2001. – 688 с.

  7. Павленко А. Ф., Войчак А. В., Примак Т. О. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: Монографія. - К.: КНЕУ, 2005. – 408 с.

  8. Павленко А. Ф., Решетнікова І. Л., Гончарова І. І. Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів: Монографія. - К.: КНЕУ, 2005.- 248 с.

  9. Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством: Монографія. - К.: ТОВ “Експерт ЛТД”, 2001. – 380 с .

  10. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия. - М.: ИНФРА, 1999, 804с.

  11. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг. - М.: Экономика, 1999. - 702 с.

  12. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. – К.: КНЕУ, 1998. – 156с.

  13. Кардаш В.Я. Товарна інноваційна політика. – К.: КНЕУ, 1999. – 124 с.

  14. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг. – Львів.: Державний університет “Львівська політехніка”, 1999. – 244 с.

  15. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2005. – 393 с..

  16. Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства: Монографія. – К.: КНЕУ, 2001. – 257 с.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!