Індивідуальна контрольна робота №1, Маркетинг, КНЕУ ім. Гетьмана
« Назад Індивідуальні контрольні роботи виконуються за матеріалами конкретного підприємства за зразком, наведеним нижче. Індивідуальна контрольна робота №1для студентів заочної форми навчання спеціальності 6507 Структура роботи: 1. Дослідження маркетингового середовища підприємства: - Назва підприємства; - Ринок (товарний), на якому працює; - Загальні обсяги продажу за минулий рік; - Загальна численність працівників; - Наявність відділу маркетингу і кількість працівників в цьому відділі; - Хто є кінцевими споживачами (фізичні особи, чи підприємства та організації)?; - Охарактеризувати основних конкурентів підприємства та обґрунтувати, чому Ви вважаєте їх конкурентами? - Хто є основними постачальниками підприємства? - З якими торговельними посередниками працює підприємство? 2. Аналіз організації маркетингової діяльності на підприємстві: - Навести організаційну структуру відділу маркетингу (склад підрозділів, їх назву, численність і підпорядкованість у вигляді схеми); - Якому підрозділу (або керівникові) підприємства підпорядковується відділ маркетингу? - Чи існує окремо від маркетингової служби відділ збуту? - Чи діє на підприємстві маркетингова стратегія? - Чи розробляється маркетинговий план або програма? - Чи проводяться власними силами маркетингові дослідження? - Чи замовляються маркетингові дослідження в спеціалізованих агенціях? - Який бюджет маркетингової діяльності на рік? (Фонд оплати праці відділу маркетингу і витрати на маркетингову діяльність) 3. Проаналізуйте концепцію маркетингу, в межах якої діє підприємство, що досліджується. - Обґрунтуйте свою відповідь: наведіть характеристику обраної маркетингової концепції, її сутність та особливості застосування, підтвердить аргументами із власних відповідей на запитання 1 и 2 контрольної роботи. Обсяг роботи – до 10 аркушів, шрифт 14, через 1,5 інтервалу. На титульному аркуші – печатка підприємства, за матеріалами якого здійснюється аналіз. Контрольна робота захищається особисто під час наступної сесії. Перші два завдання оцінюються до 8 балів (0 балів, 6 або 8 бали, залежно від повноти відповіді на запитання). Третє завдання оцінюється в 4 балів (4– вірна, обґрунтована відповідь, 2- відповідь вірна, але не обґрунтована, 0 - невірна). Максимальна кількість балів – 20. Зразок завдань модульного контролю за перший семестр1. Зазначте основні методи збору первинної інформації при проведенні маркетингових досліджень. 2. Охарактеризуйте вид попиту на ринку морозива і відповідний тип маркетингу, який необхідно застосовувати виробникам цієї продукції. Які повинні бути пріоритети маркетингової діяльності в цьому випадку і які інструменти маркетингу доцільно використовувати? Кожне питання та завдання оцінюється за шкалою: 0, 3, 5 балів залежно від повноти відповіді. “5” балів ставиться при наявності вичерпаних відповідей на запитання, і правильному виконанні завдання. “3” - якщо студент в відповідях надає тільки загальні положення, або припускає значних помилок. 0 балів – при відсутності відповідей на запитання, якщо робота виконувалась не самостійно ( або виявлено факт плагіату). Максимальна кількість балів – 10. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |