Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4423 Індивідуальна контрольна робота №1, Маркетинг, КНЕУ ім. Гетьмана

Індивідуальна контрольна робота №1, Маркетинг, КНЕУ ім. Гетьмана

« Назад

Індивідуальні контрольні роботи виконуються за матеріалами конкретного підприємства за зразком, наведеним нижче. 

Індивідуальна контрольна робота №1

для студентів заочної форми навчання спеціальності 6507 

Структура роботи: 

1. Дослідження маркетингового середовища підприємства:

- Назва підприємства;

- Ринок (товарний), на якому працює;

- Загальні обсяги продажу за минулий рік;

- Загальна численність працівників;

- Наявність відділу маркетингу і кількість працівників в цьому відділі;

- Хто є кінцевими споживачами (фізичні особи, чи підприємства та організації)?;

- Охарактеризувати основних конкурентів підприємства та обґрунтувати, чому Ви вважаєте їх конкурентами?

- Хто є основними постачальниками підприємства?

- З якими торговельними посередниками працює підприємство? 

2. Аналіз організації маркетингової діяльності на підприємстві:

- Навести організаційну структуру відділу маркетингу (склад підрозділів, їх назву, численність і підпорядкованість у вигляді схеми);

- Якому підрозділу (або керівникові) підприємства підпорядковується відділ маркетингу?

- Чи існує окремо від маркетингової служби відділ збуту?

- Чи діє на підприємстві маркетингова стратегія?

- Чи розробляється маркетинговий план або програма?

- Чи проводяться власними силами маркетингові дослідження?

- Чи замовляються маркетингові дослідження в спеціалізованих агенціях?

- Який бюджет маркетингової діяльності на рік? (Фонд оплати праці відділу маркетингу і витрати на маркетингову діяльність) 

3. Проаналізуйте концепцію маркетингу, в межах якої діє підприємство, що досліджується.

- Обґрунтуйте свою відповідь: наведіть характеристику обраної маркетингової концепції, її сутність та особливості застосування, підтвердить аргументами із власних відповідей на запитання 1 и 2 контрольної роботи. 

Обсяг роботи – до 10 аркушів, шрифт 14, через 1,5 інтервалу.

На титульному аркуші – печатка підприємства, за матеріалами якого здійснюється аналіз. Контрольна робота захищається особисто під час наступної сесії.

Перші два завдання оцінюються до 8 балів (0 балів, 6 або 8 бали, залежно від повноти відповіді на запитання). Третє завдання оцінюється в 4 балів (4– вірна, обґрунтована відповідь, 2- відповідь вірна, але не обґрунтована, 0 - невірна). Максимальна кількість балів – 20. 

Зразок завдань модульного контролю за перший семестр 

1. Зазначте основні методи збору первинної інформації при проведенні маркетингових досліджень.

2. Охарактеризуйте вид попиту на ринку морозива і відповідний тип маркетингу, який необхідно застосовувати виробникам цієї продукції. Які повинні бути пріоритети маркетингової діяльності в цьому випадку і які інструменти маркетингу доцільно використовувати? 

Кожне питання та завдання оцінюється за шкалою: 0, 3, 5 балів залежно від повноти відповіді.

“5” балів ставиться при наявності вичерпаних відповідей на запитання, і правильному виконанні завдання. “3” - якщо студент в відповідях надає тільки загальні положення, або припускає значних помилок. 0 балів – при відсутності відповідей на запитання, якщо робота виконувалась не самостійно ( або виявлено факт плагіату).

Максимальна кількість балів – 10.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!