Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4417 Карта самостійної роботи студента з науки Маркетинг, КНЕУ ім. Гетьмана

Карта самостійної роботи студента з науки Маркетинг, КНЕУ ім. Гетьмана

« Назад

6. Карта самостійної роботи студента з науки Маркетинг

для студентів спеціальності 6507

Денна форма навчання 5 семестр

семінарського (практичного, лабораторного) заняття

Форма самостійної роботи студента

Види семінарських (практичних, лабораторних) занять

Максимальна

кількість балів

 

За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях

 

Змістовий модуль №1

1.Формування теорії маркетингу

Попередня підготовка з визначених питань

Семінар-розгорнута бесіда

2

2.Взаємозв’язок маркетингу із суміжними дисциплінами

Завчасна підготовка за визначеними темами

Семінар-дискусія

2

3.Еволюція економічної теорії – як чинник виникнення та розвитку теорії маркетингу

Підготовка доповідей

Семінар конференція

2

4.Концепції маркетингу

Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу

Дискусія с елементами аналізу щодо особливостей концепцій маркетингу та їх еволюції

2

Опрацювання проблемних ситуацій

Семінар – розв’язання ситуаційних завдань

2

5.Основні категорії маркетингу

 

Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу

Дискусія с елементами аналізу щодо основних категорій маркетингу

-

Виконання домашніх завдань

Семінар – презентація домашніх завданнь

3

6.Комплекс маркетингу

Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу, опрацювання ситуацій

Семінар – розв’язування ситуаційних вправ

2

Змістовий модуль №2

7.Маркетингове середовище

Підготовка до семінарських занять

Семінар-розгорнута бесіда

-

Аналіз зовнішнього маркетингового середовища конкретного підприємства

Семінар – презентація результатів аналізу

3

8.Види маркетингу та їх характеристики

Виконання домашніх завдань

Семінар – розв’язання ситуаційних завдань

3

9.Сучасні тенденції маркетингу

Підготовка доповідей

Семінар конференція

2

10.Індивідуальний маркетинг

Аналіз програм лояльності на українському ринку

Презентація результатів аналізу

2

11.Інтерактивний маркетинг

ВиконанняWEB – вправ

Міні - кейс

3

12.Екологічний маркетинг

Аналіз проблеми і українського законодавства з точки зору забезпечення екологічних проблем споживачів

Робота в малих творчих групах

2

13.Етичний маркетинг

Підготовка конкретних пропозицій щодо розв’язування поставленої проблеми «Що необхідно зробити з боку всіх учасників процесу обміну задля забезпечення етичності маркетингу?»

Семінар – мозковий штурм

2

Усього балів за роботу на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях

32

За виконання модульних (контрольних) завдань

Модуль №1

Написання модульної контрольної роботи у вигляді тестів

4

Модуль №2

Написання модульної контрольної роботи у вигляді вирішення ситуаційної вправи

4

Усього балів за модульний контроль

8

За виконання індивідуальних завдань

Види індивідуальних завдань (студент обирає не більше 2-х завдань упродовж семестру)

1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій за заданою тематикою

5

2.Підготовка презентації продукту «латерального маркетингу»

5

3. Аналітичний звіт власних наукових досліджень за відповідною тематикою

5

4. Переклад літературних джерел іншомовного походження за визначеною тематикою

5

5. Огляд законодавчих актів, щодо регулювання окремих аспектів маркетингової діяльності підприємства

5

 

 

Усього балів за виконання індивідуальних завдань

10

Разом балів за СРС

50

 

Денна форма навчання 6 семестр

семінарського (практичного, лабораторного) заняття

Форма самостійної роботи студента

Види семінарських (практичних, лабораторних) занять

Максимальна

кількість балів

За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях

Змістовий модуль №1

1. Маркетингові дослідження – як основа прийняття маркетингових рішень – 6ч.

Попередня підготовка з визначених питань

Семінар-розгорнута бесіда

 

Аналіз сучасних тенденцій в зміні поведінки споживачів різних вікових категорій і зміна їх купівельних уподобань. Кабінетні дослідження. Підготовка аналітичної записки.

Семінар – дискусія. Презентація результатів дослідження.

 

2. Теоретичні аспекти маркетингової товарної політики

8ч.

Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу.

Семінар-вирішення ситуаційних вправ

 

Виконання завдань відповідно до вимог практикуму.

Практикум «Оцінка конкурентоспроможності товару». Робота в малих творчих групах

 

Змістовий модуль №2

3.Засади маркетингового ціноутворення

4ч.

Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу, опрацювання проблемних ситуацій відповідно до завдань кейсу

Міні-кейс

 

4. Теорія маркетингових комунікацій

6ч.

Підготовка доповідей

Семінар-конференція

 

Відпрацювання виконання конкретних операцій

Міні-кейс

 

5. Теорія маркетингової політики розподілу

6ч.

Аналіз сучасних тенденцій в побудові політики розподілу товарів. «Диктат торговельних мереж»

Семінар – «мозковий штурм»

 

Опрацювання проблемних ситуацій

Семінар-розв’язання проблемних завдань

 

Усього балів за роботу на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях

 

За виконання модульних (контрольних) завдань

Модуль №1

Написання модульної контрольної роботи у вигляді тестів

 

Модуль №2

Написання модульної контрольної роботи

 

Усього балів за модульний контроль

 

За виконання індивідуальних завдань

Види індивідуальних завдань

1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій за заданою тематикою

 

2. Аналітичний звіт власних наукових досліджень за відповідною тематикою

 

3. Переклад літературних джерел іншомовного походження за визначеною тематикою

 

5. Огляд законодавчих актів, щодо регулювання окремих аспектів маркетингової діяльності підприємства

 

Усього балів за виконання індивідуальних завдань

 

Разом балів за СРС

 


З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!