№ семінарського (практичного, лабораторного) заняття
|
Форма самостійної роботи студента
|
Види семінарських (практичних, лабораторних) занять
|
Максимальна
кількість балів
|
|
За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях
|
|
Змістовий модуль №1
|
1.Формування теорії маркетингу
|
Попередня підготовка з визначених питань
|
Семінар-розгорнута бесіда
|
2
|
2.Взаємозв’язок маркетингу із суміжними дисциплінами
|
Завчасна підготовка за визначеними темами
|
Семінар-дискусія
|
2
|
3.Еволюція економічної теорії – як чинник виникнення та розвитку теорії маркетингу
|
Підготовка доповідей
|
Семінар конференція
|
2
|
4.Концепції маркетингу
|
Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу
|
Дискусія с елементами аналізу щодо особливостей концепцій маркетингу та їх еволюції
|
2
|
Опрацювання проблемних ситуацій
|
Семінар – розв’язання ситуаційних завдань
|
2
|
5.Основні категорії маркетингу
|
Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу
|
Дискусія с елементами аналізу щодо основних категорій маркетингу
|
-
|
Виконання домашніх завдань
|
Семінар – презентація домашніх завданнь
|
3
|
6.Комплекс маркетингу
|
Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу, опрацювання ситуацій
|
Семінар – розв’язування ситуаційних вправ
|
2
|
Змістовий модуль №2
|
7.Маркетингове середовище
|
Підготовка до семінарських занять
|
Семінар-розгорнута бесіда
|
-
|
Аналіз зовнішнього маркетингового середовища конкретного підприємства
|
Семінар – презентація результатів аналізу
|
3
|
8.Види маркетингу та їх характеристики
|
Виконання домашніх завдань
|
Семінар – розв’язання ситуаційних завдань
|
3
|
9.Сучасні тенденції маркетингу
|
Підготовка доповідей
|
Семінар конференція
|
2
|
10.Індивідуальний маркетинг
|
Аналіз програм лояльності на українському ринку
|
Презентація результатів аналізу
|
2
|
11.Інтерактивний маркетинг
|
ВиконанняWEB – вправ
|
Міні - кейс
|
3
|
12.Екологічний маркетинг
|
Аналіз проблеми і українського законодавства з точки зору забезпечення екологічних проблем споживачів
|
Робота в малих творчих групах
|
2
|
13.Етичний маркетинг
|
Підготовка конкретних пропозицій щодо розв’язування поставленої проблеми «Що необхідно зробити з боку всіх учасників процесу обміну задля забезпечення етичності маркетингу?»
|
Семінар – мозковий штурм
|
2
|
Усього балів за роботу на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях
|
32
|
За виконання модульних (контрольних) завдань
|
Модуль №1
|
Написання модульної контрольної роботи у вигляді тестів
|
4
|
Модуль №2
|
Написання модульної контрольної роботи у вигляді вирішення ситуаційної вправи
|
4
|
Усього балів за модульний контроль
|
8
|
За виконання індивідуальних завдань
|
Види індивідуальних завдань (студент обирає не більше 2-х завдань упродовж семестру)
|
1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій за заданою тематикою
|
5
|
2.Підготовка презентації продукту «латерального маркетингу»
|
5
|
3. Аналітичний звіт власних наукових досліджень за відповідною тематикою
|
5
|
4. Переклад літературних джерел іншомовного походження за визначеною тематикою
|
5
|
5. Огляд законодавчих актів, щодо регулювання окремих аспектів маркетингової діяльності підприємства
|
5
|
|
|
Усього балів за виконання індивідуальних завдань
|
10
|
Разом балів за СРС
|
50
|
|
|
|
|
|
|
|
|