Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4416 Приклади типових завдань, що виносяться на іспит, Маркетинг, КНЕУ ім. Гетьмана

Приклади типових завдань, що виносяться на іспит, Маркетинг, КНЕУ ім. Гетьмана

« Назад

5. Приклади типових завдань, що виносяться на іспит

Завдання 1 

Визначте, на ринках яких товарів або послуг має місце застосування зазначених нижче концепцій маркетингу, та обґрунтуйте свою думку.

  1. Виробнича концепція

  2. Збутова концепція

  3. Соціально - відповідального маркетингу 

Завдання 2

Запропонуйте можливі варіанти сегментації наступних ринків:

- канцелярських товарів;

- ринку меблів;

- ринку взуття;

- книжкового ринку.

Охарактеризуйте мотиви поведінки і переваги споживачів кожного іх отриманих сегментів. 

Завдання 3

Визначить відмінності у формуванні комплексу маркетингу:

  • Автомобілі "Мерседес" та "Фольксваген"

  • Креми для обличчя "Ланком" та "Нівея"

  • Газети "Бізнес" та "Факти" 

Завдання 4

Порівняйте стан використання інструментів комплексу маркетингу послуг (7 Рs) провідними українськими роздрібними мережами; “Сільпо”, “Фуршет”, “Велика кишеня”, “Мегамаркет”.

В якій із зазначених мереж комплекс маркетингу, на ваш погляд найбільш вдалий? 

Завдання 5

Порівняйте комплекс маркетингу мережі ресторанів “McDonalds” і вітчизняної мережі “Швидко”. Чим вони схожі і чим відрізняються? Хто з них має переваги і які? 

Завдання 6 

Назвіть чинники макросередовища з переліку демографічних, економічних, природних, технологічних, соціально-культурних, політичних і міжнародних, які необхідно враховувати виробнику: спортивних велосипедів; дитячого одягу; молочних виробів; оператору туристичних послуг.

В кожній групі чинників вкажіть 5-7 найбільш важливих. Проранжуйте важливість чинників макросередовища. для кожного з перерахованих виробників відповідних товарів. Порівняйте отримані результати, спробуйте пояснити, чому для кожного підприємства результати ранжування можуть бути різними. 

Завдання 7

Використовуючи п’яти рівневу концепцію товару, проаналізуйте головну вигоду такого товару, як холодильник, перерахуйте його властивості, які мають значення для споживача на кожному рівні. 

Завдання 8 

Уявіть, що ви є менеджером з реклами засобів з уходу за шкірою та волоссям дітей віком до 3 років.

Які з засобів і каналів розповсюдження реклами ви б використали для реклами цих товарів? Які не рекламні комунікаційні засоби доцільно використовувати на Вашу думку?

Завдання 9

Виробник фармацевтичних препаратів Київський завод “Фармак”– планує програму стимулювання збуту, зорієнтовану на торгових посередників. Порекомендуйте найбільш прийнятні інструменти стимулювання збуту. Обґрунтуйте свій вибір. 

Завдання 10

Запропонуйте максимальну кількість можливих каналів збуту для:

- хлібобулочних виробів;

- навчальної літератури;

- банківських послуг;

- освітніх послуг (на ринку вищої освіти);

- антикварних виробів;

- пральних машин;

- холодильного устаткування для супермаркетів;

- морозива.

Обґрунтуйте свій вибір.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!