Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи з навчальної науки Маркетинг, КНЕУ ім. Гетьмана
« Назад МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТІмені Вадима ГетьманаФакультет маркетингу Кафедра Маркетингу
Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи з навчальної науки МаркетингОсвітній ступ бакалавр Галузь знань 0305 «Економіка і підприємництво» Спеціальність 6507 «Маркетинг
КИЇВ КНЕУ 2016 1. ВСТУПЗа умов становлення та розвитку ринкових відносин однією з головних проблем підприємств України є проблема переходу від мислення категоріями виробництва до досягнення філософії підприємництва, спрямованої на задоволення потреб та запитів споживачів, тобто до філософії маркетингу. Це завдання може бути успішно виконати лише тоді, коли ним займатимуться фахівці, озброєні відповідними теоретичними знаннями і навичками розв'язування конкретних маркетингових проблем. Відтак головною метою дисципліни «Маркетинг» є виклад теоретичних основ, базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та розгляд її пріоритетів в сучасних умовах. Базовий курс маркетингу складається з двох розділів: “Генезис маркетингу ” та “Парадигма сучасного маркетингу ”. Перший з зазначених розділів, охоплює теми, які присвячені еволюції теорії маркетингу та її окремих складових; розглядаються основні категорії маркетингу та різновиди маркетингової діяльності. Значна увага приділена сучасним проблемам маркетингу. Другий підрозділ містить методологічні засади маркетингової діяльності на підприємстві. Основними завданнями науки є: - ознайомлення студентів з відповідними теоретичними поняттями, категоріями маркетингу, сучасними тенденціями в маркетингу; - опанування методологічним апаратом організації маркетингової діяльності на підприємствах; - виховання здатності до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності . Наука «Маркетинг» є головною, базовою у циклі маркетингових дисциплін і тісно пов'язана в подальшому навчанні з такими дисциплінами, як «Маркетингові дослідження», «Промисловий маркетинг». Маркетинговий менеджмент» та іншими.
2.ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НАУКИ
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|