-
Бізнес-освіта як складова інноваційного розвитку організації.
-
Вдосконалення інноваційної політики держави, регіонів.
-
Вдосконалення механізму прийняття рішень в адміністративно – державному управлінні.
-
Вдосконалення організаційної структури управління організацією.
-
Вдосконалення системи контролю на підприємстві.
-
Вдосконалення управління якістю в державному секторі.
-
Використання світового досвіду в адміністративному менеджменті.
-
Вплив комп’ютеризації на ефективність забезпечення комунікацій організації.
-
Вплив лідерства на ефективність діяльність організації.
-
Вплив складових менеджменту на ефективність діяльності організації через призму нової парадигми менеджменту.
-
Гендерні аспекти адміністративного управління.
-
Діагностика здатності організації до змін.
-
Діяльність керівника адміністративної служби в контексті ефективного забезпечення діяльності адміністративного апарату організації.
-
Документообіг в організації: шляхи та методи ефективного забезпечення.
-
Загальні закономірності формування і розвитку організацій в умовах змін.
-
Закономірності формування і розвитку управління організаційною культурою підприємства.
-
Інноваційна політика як фактор міжнародної конкурентоспроможності.
-
Інституціональні механізми регулювання міжнародного бізнесу.
-
Інтернаціоналізація економіки та бізнес-етика.
-
Кадрова політика та її вплив на підвищення ефективності діяльності організацій.
-
Комунікативні технології організації в умовах сучасних ринкових тенденцій розвитку.
-
Конфлікт як позитивна сила змін.
-
Корпоративне управління в країнах з перехідною економікою.
-
Крос-культурний менеджмент у міжнародному бізнес-середовищі.
-
Культивування і використання загальних цінностей у кадровій політиці організації.
-
Методи підвищення ефективності діяльності організації в процесі формування організаційної культури.
-
Методи та інструменти антикризової політики національних економік.
-
Механізми активізації творчої складової в процесі організаційного розвитку підприємтсва.
-
Механізми забезпечення індивідуального росту і розвитку членів організації.
-
Напрямки розвитку лідерських якостей у період змін.
-
Оптимальна модель менеджменту для України.
-
Організаційна культура як основа формування іміджу організації.
-
Особливості формування команд в умовах змін.
-
Особливості використання інтерактивних технік у процесі підготовки адміністративного персоналу організацій до роботи в команді.
-
Особливості діяльності адміністративного персоналу організацій та чинники підвищення її ефективності.
-
Особливості співробітництва України з міжнародними фінансовими організаціями.
-
Особливості формування і розвитку адміністративної діяльності організації в умовах змін.
-
Переваги менеджменту при використанні загальних організаційних цінностей в управлінні персоналом.
-
Підвищення ефективності діяльності організації шляхом формування ознак колективного організму.
-
Посткризова трансформація міжнародної фінансової системи.
-
Принципи формування організаційної культури підприємства.
-
Пріоритетні напрями економічного розвитку України.
-
Процес формування організаційної культури підприємства.
-
Процеси корпоративної консолідації у банківському секторі.
-
Регулювання світової торгівлі в умовах фінансової кризи.
-
Ризики економічного зростання в Україні у кризовий період.
-
Ризики залучення іноземних інвестиції у фінансовий сектор України.
-
Ризики інтеграції України у загальноєвропейський простір.
-
Ризики міжнародної енергетичної безпеки.
-
Роль і значення організаційної культури у формуванні та забезпеченні позитивного іміджу організації.
-
Роль і місце документообігу та обігу інформації в процесі управління змістом робіт.
-
Роль і місце адміністративного менеджменту в забезпеченні ефективної роботи організації в контексті нової парадигми менеджменту та парадигми змін.
-
Роль керівника у процесі забезпечення сприятливого соціально-психологічного клімату діяльності колективу.
-
Роль міжнародних організацій у боротьбі з незаконним бізнесом.
-
Синергетичний ефект командної кооперації.
-
Створення нових продуктів та послуг в контексті управління проектами.
-
Стратегія формування змісту робіт в організації.
-
Сучасні тенденції розвитку професійних послуг підтримки бізнесу.
-
Сучасні тенденції та напрями забезпечення ефективних зв’язків з громадськістю організацій.
-
Тенденції та напрямами модернізації адміністративного управління в контексті нової парадигми менеджменту.
-
Теорія і практика управління бізнесом в Україні.
-
Техніки проектування процесу виробниц¬тва продуктів і послуг.
-
Трансформація географічної та галузевої структури зовнішньої торгівлі України.
-
Управління цінностями як елемент управління людськими ресурсами організацій.
-
Управління цінностями як елемент управління людськими ресурсами.
-
Управління якістю як складова управління змістом робіт.
-
Фінансові кризи і ефективність кредитів МВФ.
-
Форми та методи залучення і утримання талановитих співробітників.
-
Форми та методи роботи з персоналом в контексті адміністративного менеджменту.
-
Формування ефективного мотиваційного механізму в управлінні організацією.
-
Формування системи розвитку творчих та лідерських якостей персоналу організації.
-
Формування та підтримка відданості працівників організації у період змін.
-
Формування ціннісних орієнтацій організації.
-
Членство України в СОТ у контексті забезпечення національних інтересів.
-
Шляхи вдосконалення стратегічного планування організації.
-
Шляхи підвищення ефективності діяльності організації на рівні первинного трудового колективу.
-
Шляхи підвищення ефективності управлінської діяльності організації.
-
Шляхи підвищення якості послуг в державному секторі.
-
Шляхи та методи впровадження сучасних комунікативних технологій в забезпечення ефективних зв’язків з громадськістю.
-
Шляхи та методи забезпечення нововведень і змін в організації в контексті стратегічного планування.
-
Шляхи та методи забезпечення нововведень та змін в управлінську діяльність організації.
-
Шляхи та методи забезпечення процесу інтеграції в організації.
-
Шляхи та методи підвищення ефективності управління організаційною культурою підприємства.
-
Шляхи та методи підвищення компетентності та професіоналізму персоналу організацій.
-
Шляхи та методи підвищення соціальної відповідальності організацій.
-
Шляхи та методи формування команд в умовах змін.
-
Шляхи та методи формування найбільш важливих ознак колективного організму в контексті корпоративного менеджменту.
-
Шляхи та методи формування рівнів відповідальності організації.
-
Шляхи та методи формування якісних міжособистісних комунікацій організації.