Фармацевтична інформація і реклама лікарських засобів, Організація та економіка фармації, СХМТ
« Назад5. Фармацевтична інформація і реклама лікарських засобівОрганізація наукової фармацевтичної інформації на різних рівнях управління. Інформаційна діяльність центрів фармацевтичної інформації. Методи та форми інформації про лікарські засоби. Центри і кабінети фармацевтичної інформації. Завдання і функції, оснащення та обладнання. Довідкове бюро аптек. Забезпечення науковими, методичними інформаційними матеріалами. Організація фармацевтичних конференцій, виставок, днів інформації. Облік та звітністькабінетів фармацевтичної інформації та аптечних установ з питань інформаційної роботи. Санітарно-освітня робота в аптеках як чинник підвищення санітарних знань населення. Довідкове бюро аптек. Реклама лікарських засобів. Загальні правила її створення. Практичні навички: 1. Вміти користуватися науковою, довідковою літературою. 2. Проводити підбір інформації для кабінету фармацевтичної інформації. 3. Вести облікову документацію кабінету фармацевтичної інформації. Складати інформаційний листок по препаратам без рецептурного відпуску. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|