Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4302 Фармацевтична інформація і реклама лікарських засобів, Організація та економіка фармації, СХМТ

Фармацевтична інформація і реклама лікарських засобів, Організація та економіка фармації, СХМТ

« Назад

5. Фармацевтична інформація і реклама лікарських засобів

Організація наукової фармацевтичної інформації на різних рівнях управління. Інформаційна діяльність центрів фармацевтичної інформації. Методи та фо­рми інформації про лікарські засоби. Центри і кабінети фармацевтичної інформації. Завдання і функції, оснащення та обладнання. Довідкове бюро аптек. Забезпечення науковими, методичними інформаційними матеріалами. Організація фармацевтичних конференцій, виставок, днів інформації. Облік та звітністькабінетів фармацевтичної інформації та аптечних установ з питань інформаційної роботи.

Санітарно-освітня робота в аптеках як чинник підвищення санітарних знань населення. Довідкове бюро аптек.

Реклама лікарських засобів. Загальні правила її створення.

Практичні навички:

1. Вміти користуватися науковою, довідковою літературою.

2. Проводити підбір інформації для кабінету фармацевтичної інформації.

3. Вести облікову документацію кабінету фармацевтичної інформації.

Складати інформаційний листок по препаратам без рецептурного відпуску.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!