Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4212 Завдання до змістового модуля 6 Системи обробки табличних даних, Практична робота 11-12 на тему Створення таблиць, НАДПСУ

Завдання до змістового модуля 6 Системи обробки табличних даних, Практична робота 11-12 на тему Створення таблиць, НАДПСУ

« Назад

Завдання до змістового модуля 6 Системи обробки табличних даних

Практична робота 11-12 на тему Створення таблиць, їх редагування та форматування у табличному процесорі Excel. Складання найпростіших формул. Операція автозаповнення. Логічна функція Если

Мета: Набути та закріпити вміння та навички стосовно редагування, форматування та збереження таблиць у табличному процесорі MS Excel, опанувати матеріалом щодо побудови формул.

Хід виконання роботи

  1. Завантажити табличний процесор Excel.

  2. Створити таблицю згідно зразка (дотримуючись відповідного форматування комірок):

 

 

Відомість успішності студентів групи _________

 

№ п/п

Прізвище І.П.

Предмет 1

Предмет 2

Предмет 33

 

максимальна

мінімальна

сума

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість студентів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

максимальна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

мінімальна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

сума

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

середній бал (I спосіб)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

середній бал (II спосіб)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Замість „Предмет1, 2, 3” Впишіть назви двох улюблених предметів та одного не улюбленого та розташуйте.

  2. Впишіть в таблицю першим Ваше прізвище та Ваші оцінки з трьох заданих предметів. Впишіть прізвища ще п’яти студентів, які в списку підгрупи йдуть наступними після Вас. Проставте відповідні оцінки всім вписаним одногрупникам.

  3. Розташуйте літери слова сума зверху до низу.

  4. За допомогою функцій знайдіть найменшу, найбільшу та суму оцінок по кожному студенту та по кожному предмету.

  5. Середній бал знайдіть двома способами: за допомогою відповідної функції та за допомогою арифметичної формули над відповідними комірками таблиці.

  6. В стовпчику Характеристика студента за допомогою логічних функцій (ЕСЛИ) в залежності від оцінок виведіть повідомлення відмінник, або хорошист, або трієчник, або двієчник.

  7. Перед стовпчиком Стипендія вставте два порожніх стовпчики з назвами Пільги та Контракт. Заповніть стовпчик Пільги значеннями 0 або 1 наступним чином: 1 поставте навпроти тих студентів, які мають пільги, 0 поставте навпроти тих студентів, які не мають пільг. Аналогічно заповніть стовпчик Контракт.

  8. Нарахуйте стипендію всім студентам в залежності від оцінок за наступною формулою:

Пам’ятайте, що при наявності двійок, навіть при високому середньому балі стипендія не нараховується.

  1. Порахуйте кількість студентів, використовуючи відповідну функцію

  2. Здійсніть попередній перегляд і з’ясуйте для себе що ще потрібно доробити.

  3. Підберіть автоформат таблиці на власний смак.

  4. На листку 2 підготуйте відомість (таблицю) для отримання стипендії, яка б містила стовпчики №, Прізвище, Стипендія, використовуючи формули з посиланням на відповідні комірки.Збережіть електронну таблицю під назвою Прізвище_Успішність на сервері у власній папці.

  5. Перейменуйте Лист1 на Успішність, а Лист2 на Відомість.

  6. На листку 3 створити таблицю множення 10 на 10 найшвидшим способом.

  7. На листку 4 реалізуйте наступне завдання через функцію Если: якщо в комірку А1 ввести слово Червоний, то в клітинці В1 повинно автоматично з’явитися слово Стій; якщо в комірку А1 ввести слово Жовтий, то в клітинці В1 повинно автоматично з’явитися слово Чекай; якщо в комірку А1 ввести слово Зелений, то в клітинці В1 повинно автоматично з’явитися слово Йди (дії пішохода на кольори світлофора).

  8. Встановіть пароль на відкриття даного документу.

  9. Збережіть електронну таблицю під тією ж назвою Прізвище_Успішність на сервері у власній папці.

  10. Оформіть звіт і здайте роботу викладачу.

Контрольні питання

  1. Екранна сторінка Excel. Рядок формул. Назви та кількість рядків і стовпці кожного листа.

  2. Типи даних в Excel.

  3. Представлення числових даних у різних форматах.

  4. Формули. Абсолютні та відносні посилання у формулах.

  5. Функції. Їх категорії, назви, аргументи. 

Завдання для самостійного виконання

Тема: Представлення числових даних у різних форматах. Ряди значень, прогресії та списки.

Мета: Набути практичних умінь та навичок по темі даної практичної роботи.

Хід роботи

  1. Відкрийте файл Самостійна, який знаходиться на сервері в папці викладача в папці Excel.

  2. Виконайте завдання на першому, другому та третьому листках даного файлу.

  3. На першому листку в клітинки D8:D23 потрібно поступово ввести з клавіатури точно такі ж символи, що знаходяться в клітинках А8:А23.

    В клітинках D8:D23 повинні відображатися числа у точно такому ж форматі як в клітинках В8:В23. Це можливо здійснити користуючись командою Формат/Ячейки.

  4. На другому листку завдання виконуємо аналогічно до першого листка.

  5. На третьому листі завдання надруковані жирними літерами, а пояснення до виконання завдань надруковано звичайними літерами

  6. Збережіть даний файл під іменем Самостійна_Прізвище.

  7. Оформіть звіт, в якому зазначте як створити список користувача та як скористатися вказівкою Прогресія.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!