Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4175 Моделювання сервісно-виробничого процесу готельного підприємства, що проектується, Проектування об΄єктів готельно-ресторанного господарства, НУХТ

Моделювання сервісно-виробничого процесу готельного підприємства, що проектується, Проектування об΄єктів готельно-ресторанного господарства, НУХТ

« Назад

Розділ 2. Організаційно-технологічний

2.1 Моделювання сервісно-виробничого процесу готельного підприємства, що проектується

В залежності від типу, категорії, місткості проектуємого засобу розміщення, та переліку послуг, що будуть надаватися, необхідно визначитися з організаційно-функціональною структурою управління підприємством гостинності, яка відображатиме особливості сервісно-виробничого процесу готельного підприємства, що проектується.

Характеристику основних служб, які входитимуть до організаційно-функціональної структури управління готелем, слід надати у вигляді табл. 2.1.

Таблиця 2.1 – Основні служби готелю (приклад)

Назва служби

Обов’язки

Працівники

Служба прийому та розміщення

- броню­вання номерів за запитом гостя;

- реєстрація та оформлення гостя;

- розподіл номерів відповідно до бажань гостей;

- видача ключів гостям;

- надання гостям різних інфор-маційних послуг;

- приймання оплати за проживання та розрахунок з гостем;

- ведення не­обхідної документації;

- ведення і підтримання в робочому стані бази даних, що містить інформацію про гостей і стан номерного фонду

менеджер служби прийому та розміщення, спеціаліст із бронювання номерів, адміністратор, носій багажу

Обрану організаційну структуру управління засобом розміщення потрібно зобразити схематично (наприклад, рис.2.1, 2.2).

Рис.2.3 – Функціональна схема засобу розміщення (приклад)

 - постійно діючий вхід;  - вхід періодичної дії; ▬ основні проходи для мешканців готелю; - службові проходи; - - - – додаткові проходи для гостей

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!