-
Зміст та завдання товарної політики підприємства.
-
Поняття товару в маркетингу.
-
Класифікація товарів.
-
Сутність маркетингової концепції товару.
-
Характеристика товарної номенклатури і товарного асортименту.
-
Основні етапи управління товаром.
-
Оптимізація асортименту продукції з урахуванням стратегічних цілей розвитку підприємства.
-
Основні принципи формування товарного асортименту.
-
Основні напрями вдосконалення асортиментної політики підприємства.
-
Характеристика маркетингових стратегій ціноутворення.
-
Цінове сегментування ринку.
-
Види знижок та їх використання в ціноутворенні.
-
Характеристика основних чинників та методів ціноутворення.
-
Витратні методи ціноутворення.
-
Зміст ринкових методів ціноутворення.
-
Сутність нормативно-параметричних методів ціноутворення.
-
Зміст управління ціновими ризиками.
-
Поняття ціни в системі ринкових характеристик товару.
-
Характеристика поняття «якість продукції» та показники якості продукції.
-
Основні етапи управління якістю продукції.
-
Зміст та елементи «петлі якості».
-
Стандарти серії ІСО в забезпеченні управління якістю продукції.
-
Зміст регламентації якості продукції.
-
Нормативні документи в регламентуванні якості продукції в Україні.
-
Стандарти ІСО та еволюція управління якістю продукції.
-
Характеристика конкурентоспроможності товару та показників її оцінки.
-
Сучасні методичні підходи оцінки рівня конкурентоспроможності товару.
-
Методика визначення рейтингу товару.
-
Методика визначення інтегрального показника конкурентоспроможності товару за технічними і економічними характеристиками.
-
Маркетингові рішення в управлінні конкурентоспроможністю продукції.
-
Основні напрями підвищення конкурентоспроможності продукції.
-
Етапи оцінювання конкурентоспроможності товару.
-
Характеристика нормативних, технічних та економічних показників конкурентоспроможності товару.
-
Зміст та характеристика ринку товарів та послуг.
-
Види конкуренції на товарному ринку.
-
Елементи інфраструктури товарного ринку.
-
Характеристика та оцінка рівня монополізації ринку.
-
Методика розрахунку індексу Харфіндела-Хіршмана.
-
Товарний ринок та характеристика його інфраструктури на локальному і національному рівнях.
-
Зміст цінової і нецінової конкуренції.
-
Види законодавчих документів, що регулюють функціонування товарного ринку.
-
Характеристика пріоритетів споживачів на товарному ринку.
-
Основні напрями здійснення ефективної товарної політики на ринку товарів і послуг.
-
Потреби споживачів як основна рушійна сила товарного ринку.
-
Сутність формування і стимулювання ринкового попиту на товари.
-
Характеристика моделі поведінки споживача на товарному ринку.
-
Вплив суб’єктів ринку на формування товарної політики підприємства.
-
Методичні підходи до оцінки ступеня відповідності товару інтересам суб’єктів товарного ринку.
-
Мікроекономічні теорії поведінки споживача.
-
Економічні умови задоволення потреб споживача.
-
Чинники мотивації, які впливають на формування попиту споживача.
-
Цінові методи формування споживацького попиту.
-
Характеристика засобів формування ринкового попиту.
-
Зміст основних напрямів проведення маркетингових досліджень товарного ринку.
-
Цілі та об’єкти маркетингових досліджень.
-
Основні етапи проведення маркетингового дослідження товарного ринку.
-
Особливості проведення маркетингових досліджень товарного ринку.
-
Активні та пасивні методи дослідження товарного ринку та послуг.
-
Цілі та завдання сегментації ринку.
-
Характеристика цільового сегменту ринку.
-
Методика визначення ринкових позицій товару.
-
Сутність стратегічних підходів до сегментації ринку.
-
Фактори сегментації та методика вибору цільового сегмента ринку.
-
Зміст однофакторної та багатофакторної сегментації ринку.
-
Характеристика «ніші» ринку.
-
Стратегічні підходи до організації діяльності підприємства на ніші ринку.
-
Сутність позициювання товару на ринку.
-
Характеристика концепції життєвого циклу товару.
-
Етапи життєвого циклу товару та їх характеристика.
-
Зміст управління життєвим циклом товару.
-
Цілі та завдання маркетингової діяльності на етапах життєвого циклу товару.
-
Методичні підходи до управління товаром на етапі його виведення з ринку.
-
Засоби продовження життєвого циклу товару.
-
Основні напрями реагування маркетологів на зміни в життєвому циклі товару.
-
Сучасна концепція планування нового продукту.
-
Характеристика етапів планування нового продукту.
-
Шляхи пошуку нових ідей в розробці нового товару.
-
Основні джерела ідей товарних інновацій.
-
Критерії відбору нових ідей при розробленні нового товару.
-
Характеристика рівнів представлення задуму товару.
-
Аналіз економічної доцільності розроблення нового товару.
-
Ризики на етапах розробки і введення нового товару на ринок.
-
Маркетингове забезпечення нового товару.
-
Умови комерційного успіху нових товарів.
-
Цілі та призначення ідентифікування продукції.
-
Сучасна концепція ідентифікування продукції на товарному ринку.
-
Зміст товарної марки.
-
Місце товарного знаку у фірмовому стилі підприємства.
-
Види торгових марок.
-
Обґрунтування вибору марочної стратегії підприємства.
-
Порядок створення нової товарної марки.
-
Порядок реєстрації товарних знаків в Україні.
-
Маркетинговий аналіз образу торгової марки.
-
Позициювання торгової марки.
-
Індивідуальні особливості торгової марки.
-
Основні цілі та функції упаковки в системі планування продажу товару.
-
Порядок та види маркування товару.
-
Зміст штрих-кодового позначення товару.
-
Основні вимоги до упаковки товару.
-
Зміст та призначення сертифікації товару.
-
Види товарів, що підлягають обов’язковій державній сертифікації в Україні.
-
Зміст добровільної та обов’язкової сертифікації продукції.
-
Вимоги до упаковки товару з позиції її безпечності та екологічності.
-
Рівні сприйняття споживачем упаковки товару.
-
Основні напрями вдосконалення упаковки товару в системі планування його продажу.