Тематика курсових робіт, Маркетингова товарна політика, НУХТ
« Назад5.2. Тематика курсових робіт5.2.1. Рекомендовані теми курсових робіт:
5.2.2. Розгорнутий зміст окремих тем курсових робіт Тема 1. Формування маркетингової товарної політики підприємства Вступ Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємства 1.1. Сутність та завдання маркетингової товарної політики підприємства 1.2. Методичні підходи щодо формування оптимального товарного асортименту Розділ 2. Аналіз стану формування маркетингової товарної політики підприємства 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз товарної номенклатури та асортименту продукції 2.3. ABC-XYZ аналіз асортименту продукції 2.4. Аналіз життєвого циклу товарів. Розділ 3. Обґрунтування напрямів та маркетингових заходів щодо вдосконалення формування маркетингової товарної політики 3.1. Основні напрями удосконалення маркетингової товарної політики 3.2. Маркетингове обґрунтування заходів щодо удосконалення товарної політики Висновки Список використаної літератури Додатки Тема 2. Конкурентоспроможність продукції та напрями її підвищення Вступ. Розділ 1. Теоретико-методологічні основи визначення конкуренто-спроможності продукції 1.1. Сутність та маркетинговий аспект конкурентоспроможності товару 1.2. Методологія оцінювання конкурентоспроможності товару Розділ 2. Аналіз стану конкурентоспроможності продукції підприємства 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз рівня конкурентоспроможності продукції підприємства 2.2.1. Оцінка продукції за інтегральними показниками конкурентоспроможності 2.2.2. Оцінка конкурентоспроможності продукції на основі багатокутника конкурентоспроможності продукції Розділ 3. Обґрунтування напрямів та маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції підприємства 3.1. Основні напрями підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства 3.2. Маркетингове обґрунтування заходів щодо підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства Висновки Список використаної літератури Додатки Тема 3. Імідж товару в маркетинговій товарній політиці підприємства Вступ Розділ 1. Теоретико-методологічні основи створення та управління іміджем товару підприємства 1.1. Сутність іміджу товару, процес його формування та місце в маркетинговій політиці підприємства 1.2. Сучасні засоби управління іміджем товару Розділ 2. Аналіз стану іміджелогії товару в системі товарної політики підприємства 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз товарної марки (знака) 2.3. Аналіз рекламної підтримки іміджу товару 2.4. Складові та комплексне оцінювання іміджу товару Розділ 3. Обґрунтування основних напрямів та пропозицій щодо підтримання та поліпшення іміджу товарів підприємства 3.1. Основні напрями щодо удосконалення іміджу товарів підприємства 3.2 Маркетингове обґрунтування заходів щодо посилення іміджу товарів підприємства Висновки Список використаної літератури Додатки. Тема 4. Сегментування ринку та позициювання товару (товарної марки) на ринку Вступ Розділ 1. Теоретико-методологічні основи сегментування ринку та позициювання товару на ринку 1.1. Сутність, основні принципи та критерії сегментування ринку 1.2. Методологія позициювання товару на ринку Розділ 2. Аналіз стану сегментування ринку та позициювання товару підприємства на ринку 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз стану сегментування, оцінка вибору привабливих сегментів ринку 2.3. Аналіз торгових марок 2.4. Аналіз стану позициювання продукції підприємства на ринку Розділ 3. Обґрунтування напрямів та маркетингових заходів щодо посилення стану підприємства та позицій його товарів на ринку 3.1. Шляхи покращення стану підприємства та позицій товарів на ринку 3.2. Маркетингове обґрунтування заходів щодо вдосконалення досліджуємої проблеми Висновки Список використаної літератури Додатки З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|