« Назад
5. Рекомендації до виконання курсової роботи
5.1. Мета і завдання курсової роботи
Виконання курсової роботи здійснюється з метою:
-
систематизації та закріплення отриманих теоретичних знань і практичних навичок з дисципліни «Маркетингова товарна політика»;
-
поглиблення теоретичних знань з обраного напряму дослідження;
-
формування вміння збирати, опрацьовувати й аналізувати фактичний матеріал з проблеми дослідження;
-
формування навичок виконання наукових робіт;
-
формування вмінь застосовувати теоретичні знання на практиці;
-
формування навичок вести власні спостереження, робити оцінки, висновки та пропозиції;
-
формування навичок самостійної роботи зі спеціальною, навчальною, науковою, методичною, довідковою та нормативною літературою;
-
розвитку творчої ініціативи, самостійності;
-
формування навичок грамотного оформлення наукової роботи;
- підготовка до підсумкової атестації.
Основними завданнями для студента, який виконує курсову роботу, є:
-
визначення і демонстрація рівня своєї теоретичної та практичної підготовки;
-
розуміння основних проблем маркетингової товарної політики;
-
ведення наукового пошуку;
-
проведення аналізу та розв’язання визначеної проблеми дослідження;
-
формування узагальнень, висновків та пропозицій щодо вирішення визначеної проблеми дослідження [13, с.5].
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|