Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4148 Рекомендації до виконання курсової роботи, Маркетингова товарна політика, НУХТ

Рекомендації до виконання курсової роботи, Маркетингова товарна політика, НУХТ

« Назад

5. Рекомендації до виконання курсової роботи

5.1. Мета і завдання курсової роботи

Виконання курсової роботи здійснюється з метою:

  • систематизації та закріплення отриманих теоретичних знань і практичних навичок з дисципліни «Маркетингова товарна політика»;

  • поглиблення теоретичних знань з обраного напряму дослідження;

  • формування вміння збирати, опрацьовувати й аналізувати фактичний матеріал з проблеми дослідження;

  • формування навичок виконання наукових робіт;

  • формування вмінь застосовувати теоретичні знання на практиці;

  • формування навичок вести власні спостереження, робити оцінки, висновки та пропозиції;

  • формування навичок самостійної роботи зі спеціальною, навчальною, науковою, методичною, довідковою та нормативною літературою;

  • розвитку творчої ініціативи, самостійності;

  • формування навичок грамотного оформлення наукової роботи;

  • підготовка до підсумкової атестації.

Основними завданнями для студента, який виконує курсову роботу, є:

  • визначення і демонстрація рівня своєї теоретичної та практичної підготовки;

  • розуміння основних проблем маркетингової товарної політики;

  • ведення наукового пошуку;

  • проведення аналізу та розв’язання визначеної проблеми дослідження;

  • формування узагальнень, висновків та пропозицій щодо вирішення визначеної проблеми дослідження [13, с.5].

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!