Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4147 Зміст практичних занять, Тема 12 Упаковка в системі планування продажу, Маркетингова товарна політика, НУХТ

Зміст практичних занять, Тема 12 Упаковка в системі планування продажу, Маркетингова товарна політика, НУХТ

« Назад

Тема 12 Упаковка в системі планування продажу

Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички використання маркетингових інструментів для вдосконалення упаковки в системі планування продажу товарів.

Запитання для обговорення

  1. Охарактеризуйте цілі та функції упаковки в системі планування продажу товару.

  2. З якою метою здійснюється маркування товару?

  3. Які види маркування товарів Вам відомі?

  4. Розкрийте зміст штрих-кодового позначення товару.

  5. Охарактеризуйте вимоги до упаковки з позиції її безпечності та екологічності.

  6. З якою метою проводиться оновлення упаковки товару?

  7. Охарактеризуйте зміст та призначення сертифікації товару.

Запитання для самопідготовки студентів

  1. Які види товарів підлягають обов’язковій державній сертифікації в Україні?

  2. Які знаки відповідності та екологічного і попереджувального маркування продукції Вам відомі?

  3. Охарактеризуйте зміст добровільної та обов’язкової сертифікації продукції.

  4. Як впливає на рівень конкурентоспроможності товару процес сертифікації?

  5. Які рівні сприйняття споживачем упаковки товару Вам відомі?

  6. Обґрунтуйте основні напрями вдосконалення упаковки товару в системі планування його продажу.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!