« Назад
Тема 12 Упаковка в системі планування продажу
Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички використання маркетингових інструментів для вдосконалення упаковки в системі планування продажу товарів.
Запитання для обговорення
-
Охарактеризуйте цілі та функції упаковки в системі планування продажу товару.
-
З якою метою здійснюється маркування товару?
-
Які види маркування товарів Вам відомі?
-
Розкрийте зміст штрих-кодового позначення товару.
-
Охарактеризуйте вимоги до упаковки з позиції її безпечності та екологічності.
-
З якою метою проводиться оновлення упаковки товару?
-
Охарактеризуйте зміст та призначення сертифікації товару.
Запитання для самопідготовки студентів
-
Які види товарів підлягають обов’язковій державній сертифікації в Україні?
-
Які знаки відповідності та екологічного і попереджувального маркування продукції Вам відомі?
-
Охарактеризуйте зміст добровільної та обов’язкової сертифікації продукції.
-
Як впливає на рівень конкурентоспроможності товару процес сертифікації?
-
Які рівні сприйняття споживачем упаковки товару Вам відомі?
-
Обґрунтуйте основні напрями вдосконалення упаковки товару в системі планування його продажу.
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|