Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4146 Зміст практичних занять, Тема 11 Призначення та види ідентифікування продукції, Маркетингова товарна політика, НУХТ

Зміст практичних занять, Тема 11 Призначення та види ідентифікування продукції, Маркетингова товарна політика, НУХТ

« Назад

Тема 11 Призначення та види ідентифікування продукції

Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички використання засобів ідентифікування продукції в системі товарної політики підприємства.

Запитання для обговорення

  1. Охарактеризуйте цілі та призначення ідентифікування продукції.

  2. Розкрийте зміст товарної марки.

  3. Наведіть основні функції маркірування продукції.

  4. Яке місце займає товарний знак у фірмовому стилі підприємства?

  5. Охарактеризуйте види торгових марок.

  6. Як здійснюється обґрунтування вибору марочної стратегії підприємства?

  7. Як створюються нові торгові марки?

Запитання для самопідготовки студентів

  1. Як здійснюється реєстрація товарних знаків в Україні?

  2. Охарактеризуйте порядок розробки фірмових знаків.

  3. Як проводиться маркетинговий аналіз образу торгової марки?

  4. Розкрийте порядок позициювання торгової марки.

  5. Охарактеризуйте зміст індивідуальних особливостей торгової марки.

  6. Як визначити переваги торгової марки та її вплив на споживачів?

  7. Як виявити вплив пізнання торгової марки на реакцію споживачів?

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!