« Назад
Тема 11 Призначення та види ідентифікування продукції
Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички використання засобів ідентифікування продукції в системі товарної політики підприємства.
Запитання для обговорення
-
Охарактеризуйте цілі та призначення ідентифікування продукції.
-
Розкрийте зміст товарної марки.
-
Наведіть основні функції маркірування продукції.
-
Яке місце займає товарний знак у фірмовому стилі підприємства?
-
Охарактеризуйте види торгових марок.
-
Як здійснюється обґрунтування вибору марочної стратегії підприємства?
-
Як створюються нові торгові марки?
Запитання для самопідготовки студентів
-
Як здійснюється реєстрація товарних знаків в Україні?
-
Охарактеризуйте порядок розробки фірмових знаків.
-
Як проводиться маркетинговий аналіз образу торгової марки?
-
Розкрийте порядок позициювання торгової марки.
-
Охарактеризуйте зміст індивідуальних особливостей торгової марки.
-
Як визначити переваги торгової марки та її вплив на споживачів?
- Як виявити вплив пізнання торгової марки на реакцію споживачів?
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|