Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4145 Зміст практичних занять, Тема 10 Планування нового продукту і розроблення товару, Маркетингова товарна політика, НУХТ

Зміст практичних занять, Тема 10 Планування нового продукту і розроблення товару, Маркетингова товарна політика, НУХТ

« Назад

Тема 10 Планування нового продукту і розроблення товару

Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички використання маркетингових інструментів в ході розробки нових товарів.

Запитання для обговорення

  1. Розкрийте зміст концепції планування нового продукту.

  2. Які фактори визначають необхідність планування і розробки нового товару на підприємстві.

  3. Охарактеризуйте етапи планування нового товару.

  4. Як здійснюється пошук нових ідей нового товару?

  5. Наведіть основні джерела ідей товарних інновацій (нових товарів).

  6. Які критерії відбору нових ідей для товару Вам відомі?

  7. Охарактеризуйте рівні представлення задуму товару.

Запитання для самопідготовки студентів

  1. У чому полягає необхідність багаторівневого представлення задуму товару?

  2. Як проводиться аналіз економічної доцільності розроблення нового товару?

  3. Охарактеризуйте ризики на етапах розробки і виведення нового товару на ринок.

  4. Як здійснюється маркетингове забезпечення нового товару?

  5. Розкрийте особливості окремих етапів життєвого циклу нових товарів.

  6. Охарактеризуйте основні етапи проектування нового товару.

  7. Обґрунтуйте основні умови комерційного успіху нових товарів.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!