« Назад
Тема 10 Планування нового продукту і розроблення товару
Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички використання маркетингових інструментів в ході розробки нових товарів.
Запитання для обговорення
-
Розкрийте зміст концепції планування нового продукту.
-
Які фактори визначають необхідність планування і розробки нового товару на підприємстві.
-
Охарактеризуйте етапи планування нового товару.
-
Як здійснюється пошук нових ідей нового товару?
-
Наведіть основні джерела ідей товарних інновацій (нових товарів).
-
Які критерії відбору нових ідей для товару Вам відомі?
- Охарактеризуйте рівні представлення задуму товару.
Запитання для самопідготовки студентів
-
У чому полягає необхідність багаторівневого представлення задуму товару?
-
Як проводиться аналіз економічної доцільності розроблення нового товару?
-
Охарактеризуйте ризики на етапах розробки і виведення нового товару на ринок.
-
Як здійснюється маркетингове забезпечення нового товару?
-
Розкрийте особливості окремих етапів життєвого циклу нових товарів.
-
Охарактеризуйте основні етапи проектування нового товару.
-
Обґрунтуйте основні умови комерційного успіху нових товарів.
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|