Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4144 Зміст практичних занять, Тема 9 Життєвий цикл товару, Маркетингова товарна політика, НУХТ

Зміст практичних занять, Тема 9 Життєвий цикл товару, Маркетингова товарна політика, НУХТ

« Назад

Тема 9 Життєвий цикл товару

Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички визначення життєвого циклу товару.

Запитання для обговорення

  1. Розкрийте сутність концепції життєвого циклу товару.

  2. Чим обумовлена необхідність розробки концепції життєвого циклу товару.

  3. Охарактеризуйте етапи життєвого циклу товару.

  4. Чим можна пояснити відмінний від типового характер кривих життєвого циклу окремих товарів.

  5. Як прогнозується тривалість етапів життєвого циклу товару?

  6. З якою метою прогнозують характер кривої життєвого циклу товару і тривалість його етапів?

  7. Розкрийте зміст управління життєвим циклом товару.

Запитання для самопідготовки студентів

  1. Охарактеризуйте цілі і завдання маркетингу на етапах життєвого циклу товару.

  2. Як співвідносяться інноваційний цикл і життєвий цикл товару?

  3. Охарактеризуйте причини завершення життєвого циклу товару.

  4. Які методичні підходи до управління товаром на етапі його виведення з ринку Ви знаєте?

  5. Охарактеризуйте засоби впровадження життєвого циклу товару.

  6. Обґрунтуйте чинники маркетингу, які враховуються на різних фазах життєвого циклу товару.

  7. Охарактеризуйте основні напрямки реагування маркетологів на зміни в життєвому циклі товару.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!