« Назад
Тема 8 Цільовий ринок товару і методи його вибору
Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички застосування маркетингових інструментів для вибору цільового ринку товару.
Запитання для обговорення
-
Дайте визначення понять «сегмент» та «сегментація» ринку.
-
Охарактеризуйте сутність цільового сегменту ринку.
-
Як здійснюється визначення ринкових позицій товару?
-
Розкрийте сутність стратегічних підходів до сегментації ринку.
-
Охарактеризуйте методику вибору цільового сегмента ринку.
-
Які фактори сегментації ринку Вам відомі?
- Розкрийте зміст однофакторної та багатофакторної сегментації ринку.
Запитання для самопідготовки студентів
-
Чому сегментацію ринку слід розглядати як багатофакторний ітераційний процес?
-
Як визначаються критерії вибору цільового сегмента ринку?
-
Який зміст стратегічних підходів до охоплення ринку?
-
Дайте визначення поняття «ніша» ринку.
-
Які стратегічні підходи до організації діяльності підприємства на ніші ринку Вам відомі?
-
Охарактеризуйте сутність позиціювання товару (товарної марки) на ринку.
- У чому полягає сенс визначення цільового ринку (цільового сегмента) чи ніші ?
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|