« Назад
Тема 7 Маркетингові дослідження товарного ринку
Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички застосування маркетингових інструментів для проведення маркетингових досліджень товарного ринку.
Запитання для обговорення
-
Охарактеризуйте цілі та об’єкти маркетингових досліджень товарного ринку.
-
Розкрийте зміст основних напрямів проведення маркетингових досліджень товарного ринку.
-
Як обґрунтовується мета проведення маркетингових досліджень товарного ринку?
-
Які методи збору інформації для проведення маркетингових досліджень товарного ринку Вам відомі?
-
Охарактеризуйте методи аналізу, які використовуються в процесі проведення маркетингових досліджень товарного ринку.
- Які показники кон’юнктури товарного ринку Вам відомі?
Запитання для самопідготовки студентів
-
Розкрийте особливості проведення маркетингових досліджень товарного ринку.
-
Що являє собою прогноз товарного ринку?
-
Як впливають результати дослідження товарного ринку на підвищення конкурентоспроможності підприємства?
-
Охарактеризуйте активні та пасивні методи дослідження товарного ринку та послуг.
-
Як здійснюється аналіз конкурентного середовища в ході проведення маркетингового дослідження товарного ринку?
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|