Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4142 Зміст практичних занять, Тема 7 Маркетингові дослідження товарного ринку, Маркетингова товарна політика, НУХТ

Зміст практичних занять, Тема 7 Маркетингові дослідження товарного ринку, Маркетингова товарна політика, НУХТ

« Назад

Тема 7 Маркетингові дослідження товарного ринку

Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички застосування маркетингових інструментів для проведення маркетингових досліджень товарного ринку.

Запитання для обговорення

  1. Охарактеризуйте цілі та об’єкти маркетингових досліджень товарного ринку.

  2. Розкрийте зміст основних напрямів проведення маркетингових досліджень товарного ринку.

  3. Як обґрунтовується мета проведення маркетингових досліджень товарного ринку?

  4. Які методи збору інформації для проведення маркетингових досліджень товарного ринку Вам відомі?

  5. Охарактеризуйте методи аналізу, які використовуються в процесі проведення маркетингових досліджень товарного ринку.

  6. Які показники кон’юнктури товарного ринку Вам відомі?

Запитання для самопідготовки студентів

  1. Розкрийте особливості проведення маркетингових досліджень товарного ринку.

  2. Що являє собою прогноз товарного ринку?

  3. Як впливають результати дослідження товарного ринку на підвищення конкурентоспроможності підприємства?

  4. Охарактеризуйте активні та пасивні методи дослідження товарного ринку та послуг.

  5. Як здійснюється аналіз конкурентного середовища в ході проведення маркетингового дослідження товарного ринку?

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!