« Назад
Тема 6 Формування попиту на ринку окремого товару
Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички застосування маркетингових інструментів для стимулювання ринкового попиту на товари.
Запитання для обговорення
-
Охарактеризуйте сутність формування і стимулювання ринкового попиту на товари.
-
Розкрийте зміст моделі поведінки споживачів на ринку.
-
В чому полягають основні мотиви поведінки суб’єктів ринку та проблеми їх узгодження в процесі формування ринкового попиту?
-
Охарактеризуйте схему взаємодії суб’єктів ринку та її застосування в практиці формування товарної політики підприємства.
-
Як провести оцінку відповідності товару інтересам суб’єкта ринку?
-
Які методичні підходи до оцінки ступеня відповідності товару інтересам суб’єктів ринку Вам відомі?
- Як визначити шанси товару на ринковий успіх?
Запитання для самопідготовки студентів
-
Охарактеризуйте мікроекономічні теорії споживацької поведінки.
-
Як визначаються економічні умови задоволення потреб споживача?
-
Розкрийте зміст внутрішніх факторів мотивації, які враховуються при формуванні споживацького попиту.
-
Охарактеризуйте зовнішні фактори мотивації, які враховуються при формуванні споживацького попиту.
-
Які цінові методи формування споживацького попиту Ви знаєте?
-
Охарактеризуйте основні методичні підходи до оптимізації витрат на формування споживацького попиту.
- Які засоби формування ринкового попиту Вам відомі?
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|