« Назад
Тема 4 Конкурентоспроможність товару та її показники
Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички використання маркетингових інструментів для визначення та оцінки рівня конкурентоспроможності товару.
Запитання для обговорення
-
Дайте визначення поняття «конкурентоспроможність товару».
-
Які показники використовуються для оцінки конкурентоспроможності товару?
-
Охарактеризуйте основні методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності товару.
-
Як здійснюється визначення рейтингу товару?
-
Охарактеризуйте методику визначення інтегрального показника конкурентоспроможності товару за технічними та економічними характеристиками.
-
Розкрийте зміст маркетингових рішень управління конкурентоспроможністю продукції.
-
Основні напрями підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства.
Запитання для самопідготовки студентів
-
Які етапи оцінювання конкурентоспроможності товару ви знаєте?
-
Охарактеризуйте основні чинники, що визначають конкурентоспроможність продукції на ринку.
-
Чи є, на Вашу думку, взаємозв’язок між іміджем товару та його конкурентоспроможністю?
-
Наведіть приклади нормативних, технічних та економічних показників конкурентоспроможності товару.
-
Яку інформацію необхідно підготувати для ухвалення рішення про підвищення конкурентоспроможності продукції?
-
Охарактеризуйте поняття «питомий споживчий ефект» як умову конкурентоспроможності товару.
-
Як і за якими показниками здійснюється аналіз конкурентоспроможності товару?
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|