« Назад
Тема 2 Ціна в системі ринкових характеристик товару
Мета заняття – сформулювати у студентів практичні навички визначення чинників ціноутворення та застосування методів розрахунку цін на товари.
Запитання для обговорення
-
Дайте визначення сутності ціни в системі ринкових характеристик товару.
-
Які складові структури ціни та види цін на товари Ви знаєте?
-
Охарактеризуйте основні чинники ціноутворення: мета маркетингової політики, витрати, попит, ціни конкурентів та методи ціноутворення.
-
Які методи ціноутворення Ви знаєте?
-
Охарактеризуйте витратні методи ціноутворення.
-
Розкрийте зміст ринкових методів ціноутворення.
-
В чому полягає сутність нормативно-параметричних методів ціноутворення?
Запитання для самопідготовки студентів
-
Які маркетингові стратегії ціноутворення Ви знаєте?
-
Охарактеризуйте цінове сегментування ринку.
-
Розкрийте зміст управління ціновими ризиками.
-
В чому полягає сутність методів оцінки цінових ризиків?
-
Які економіко-математичні методи можуть бути застосовані для оптимізації цін товарів?
-
Яка різниця між регульованими, фіксованими та паритетними цінами?
- Як використовуються знижки в ціноутворенні?
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|