Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 4137 Зміст практичних занять, Тема 2 Ціна в системі ринкових характеристик товару, Маркетингова товарна політика, НУХТ

Зміст практичних занять, Тема 2 Ціна в системі ринкових характеристик товару, Маркетингова товарна політика, НУХТ

« Назад

Тема 2 Ціна в системі ринкових характеристик товару

Мета заняття – сформулювати у студентів практичні навички визначення чинників ціноутворення та застосування методів розрахунку цін на товари.

Запитання для обговорення

  1. Дайте визначення сутності ціни в системі ринкових характеристик товару.

  2. Які складові структури ціни та види цін на товари Ви знаєте?

  3. Охарактеризуйте основні чинники ціноутворення: мета маркетингової політики, витрати, попит, ціни конкурентів та методи ціноутворення.

  4.  Які методи ціноутворення Ви знаєте?

  5. Охарактеризуйте витратні методи ціноутворення.

  6. Розкрийте зміст ринкових методів ціноутворення.

  7. В чому полягає сутність нормативно-параметричних методів ціноутворення?

Запитання для самопідготовки студентів

  1. Які маркетингові стратегії ціноутворення Ви знаєте?

  2. Охарактеризуйте цінове сегментування ринку.

  3. Розкрийте зміст управління ціновими ризиками.

  4. В чому полягає сутність методів оцінки цінових ризиків?

  5. Які економіко-математичні методи можуть бути застосовані для оптимізації цін товарів?

  6. Яка різниця між регульованими, фіксованими та паритетними цінами?

  7. Як використовуються знижки в ціноутворенні?

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!