-
Види маркетингу соціальних послуг в контексті ринкової концепції управління
-
Основні характеристики соціальних послуг, їх природа та класифікація
-
Сутність соціальних послуг як маркетингових продуктів
-
Характеристика ринку соціальних послуг
-
Принципи, функції і концепції маркетингу соціальних послуг
-
Етика підприємництва та його соціальна відповідальність
-
Маркетинг як складова частина менеджменту підприємництва
-
Концепція соціально-етичного маркетингу
-
Соціальна відповідальність та етика маркетингу в сфері підприємництва
-
Умови, напрями та моделі реалізації соціальної політики
-
Соціальний захист: сутність та його особливості
-
Становлення та розвиток соціального захисту в Україні
-
Особливості соціального захисту в економічно-розвинутих країнах
-
Проблеми розроблення міжнародних стандартів та системи якості соціальних послуг
-
Характеристика соціальних послуг у системі якості
-
Ключові аспекти системи якості соціальних послуг та відповідальності керівництва
-
Персонал і матеріальні ресурси в системі якості соціальних послуг
-
Структура системи якості соціальних послуг
-
Процеси маркетингу та зобов’язання постачальника в системі якості соціальних послуг
-
Процеси проектування в системі якості соціальних послуг
-
Аналіз якості виконання соціальних послуг та підвищення їх ефективності
-
Маркетинг соціальних послуг в контексті глобалізації та взаємовпливу культур
-
Маркетинг соціальних послуг в сфері дозвілля
-
Роль держави в забезпеченні соціальних послуг
-
Неурядові організації як партнери влади в наданні соціальних послуг
-
Правове регулювання соціальних послуг
-
Механізм фінансування неурядових організацій в якості надавачів соціальних послуг
-
Досвід функціонування неурядових організацій у Великобританії
-
Досвід функціонування неурядових організацій в Німеччині
-
Досвід функціонування неурядових організацій в Польщі
-
Досвід функціонування неурядових організацій в Бельгії
-
Соціальні послуги як невід’ємна частина суспільного устрою зарубіжних країн
-
Світові моделі надання соціальних послуг
-
Механізм надання соціальних послуг в країнах Євросоюзу
-
Система соціальної роботи та необхідність її інфраструктурного забезпечення
-
Інфраструктура соціальної роботи
-
Функціональній аналіз інфраструктури соціальної роботи
-
Морфологічний аналіз інфраструктури соціальної роботи
-
Мета і сутність соціального аналізу
-
Показники та індикатори соціального розвитку
-
Інформаційне забезпечення управління маркетингом соціальних послуг
-
Реклама як засіб здійснення маркетингу соціальних послуг
-
Управління електронною комерцією і онлайновий маркетинг соціальних послуг