Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3935 Перелік теоретичних питань, Соціально-відповідальний маркетинг, НУ ЛП

Перелік теоретичних питань, Соціально-відповідальний маркетинг, НУ ЛП

« Назад

Перелік теоретичних питань

  1. Види маркетингу соціальних послуг в контексті ринкової концепції управління

  2. Основні характеристики соціальних послуг, їх природа та класифікація

  3. Сутність соціальних послуг як маркетингових продуктів

  4. Характеристика ринку соціальних послуг

  5. Принципи, функції і концепції маркетингу соціальних послуг

  6. Етика підприємництва та його соціальна відповідальність

  7. Маркетинг як складова частина менеджменту підприємництва

  8. Концепція соціально-етичного маркетингу

  9. Соціальна відповідальність та етика маркетингу в сфері підприємництва

  10. Умови, напрями та моделі реалізації соціальної політики

  11. Соціальний захист: сутність та його особливості

  12. Становлення та розвиток соціального захисту в Україні

  13. Особливості соціального захисту в економічно-розвинутих країнах

  14. Проблеми розроблення міжнародних стандартів та системи якості соціальних послуг

  15. Характеристика соціальних послуг у системі якості

  16. Ключові аспекти системи якості соціальних послуг та відповідальності керівництва

  17. Персонал і матеріальні ресурси в системі якості соціальних послуг

  18. Структура системи якості соціальних послуг

  19. Процеси маркетингу та зобов’язання постачальника в системі якості соціальних послуг

  20. Процеси проектування в системі якості соціальних послуг

  21. Аналіз якості виконання соціальних послуг та підвищення їх ефективності

  22. Маркетинг соціальних послуг в контексті глобалізації та взаємовпливу культур

  23. Маркетинг соціальних послуг в сфері дозвілля

  24. Роль держави в забезпеченні соціальних послуг

  25. Неурядові організації як партнери влади в наданні соціальних послуг

  26. Правове регулювання соціальних послуг

  27. Механізм фінансування неурядових організацій в якості надавачів соціальних послуг

  28. Досвід функціонування неурядових організацій у Великобританії

  29. Досвід функціонування неурядових організацій в Німеччині

  30. Досвід функціонування неурядових організацій в Польщі

  31. Досвід функціонування неурядових організацій в Бельгії

  32. Соціальні послуги як невід’ємна частина суспільного устрою зарубіжних країн

  33. Світові моделі надання соціальних послуг

  34. Механізм надання соціальних послуг в країнах Євросоюзу

  35. Система соціальної роботи та необхідність її інфраструктурного забезпечення

  36. Інфраструктура соціальної роботи

  37. Функціональній аналіз інфраструктури соціальної роботи

  38. Морфологічний аналіз інфраструктури соціальної роботи

  39. Мета і сутність соціального аналізу

  40. Показники та індикатори соціального розвитку

  41. Інформаційне забезпечення управління маркетингом соціальних послуг

  42. Реклама як засіб здійснення маркетингу соціальних послуг

  43. Управління електронною комерцією і онлайновий маркетинг соціальних послуг

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!