Структура курсової роботи, Соціально-відповідальний маркетинг, НУ ЛП
« Назад2. Структура курсової роботиЗа змістом курсова робота складається із таких логічно пов’язаних розділів: Титульна сторінка (Додаток А) Завдання (Додаток Б) Анотація (українськоюта іноземною мовами) Зміст Вступ Теоретичне питання (Додаток Д) Розділ 1. Дослідження бізнес-середовища функціонування підприємства та прогнозування параметрів кон’юнктури вітчизняного ринку 1.1. Загальна характеристика підприємства 1.2. Дослідження бізнес-середовища функціонування підприємства 1.3. Прогнозування параметрів кон’юнктури ринку Розділ 2. Практика корпоративної соціальної відповідальності бізнесу 1.1. Розуміння та ставлення підприємства до соціальної відповідальності бізнесу 1.2. Відповідальність перед зацікавленими групами 1.2.1. Відповідальність перед регіональними громадами 1.2.2. Благодійна допомога 1.2.3. СВБ заходи для працівників підприємства 1.2.4. СВБ заходи щодо навколишнього середовища 1.2.5. СВБ заходи по відношенню до споживачів та партнерів по бізнесу 1.3. Соціальні бюджети підприємства 1.4. Чинники, які впливають на соціальну відповідальність бізнесу Розділ 3. Соціальна відповідальність бізнесу як стратегія компанії. Складання програми маркетингових заходів соціальної відповідальності бізнесу 3.1. Розробка соціальної стратегії. Складання програми маркетингових заходів соціальної відповідальності бізнесу 3.2. Результативність соціальної діяльності підприємства та звітність із питань соціальної відповідальності 3.3. Стимули, перешкоди та перспективи розвитку програм маркетингових заходів соціальної відповідальності бізнесу Висновки і пропозиції Список використаних джерел Додатки (фінансова звітність досліджуваного підприємства за останніх 2 роки (форма №1 та форма №2) та інші додатки за необхідності) З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|