Задачі для лабораторної роботи 1, Варіант 12, Економетрія, НУХТ
« НазадВаріант 12Маємо вибірку даних, які характеризують об’єм реалізації продукції слабоалкогольних напоїв ЗАТ «Оболонь» в залежності від глибини асортименту. Побудувати парну лінійну кореляційну модель виду: де Y – об’єм реалізації продукції, тис. грн.; Х – глибина асортименту, видів продукції. Для аналізу моделі необхідно розрахувати: коефіцієнт детермінації; коефіцієнт кореляції, F-критерій Фішера; стандартні похибки оцінок параметрів моделі порівняти з величиною оцінок; перевірити значущість коефіцієнта детермінації, коефіцієнта кореляції та оцінок параметрів моделі; знайти інтервали надійності для оцінок параметрів моделі. Спрогнозувати об’єм реалізації продукції на наступний рік, якщо глибина асортименту збільшиться на 20% у порівнянні з останнім роком. Відобразити модель на графіку. Зробити загальний висновок. Статистичні дані:
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|