Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3834 Задачі для лабораторної роботи 1, Варіант 12, Економетрія, НУХТ

Задачі для лабораторної роботи 1, Варіант 12, Економетрія, НУХТ

« Назад

Варіант 12

Маємо вибірку даних, які характеризують об’єм реалізації продукції слабоалкогольних напоїв ЗАТ «Оболонь» в залежності від глибини асортименту. Побудувати парну лінійну кореляційну модель виду: 

де Y – об’єм реалізації продукції, тис. грн.;

Х – глибина асортименту, видів продукції.

Для аналізу моделі необхідно розрахувати: коефіцієнт детермінації; коефіцієнт кореляції, F-критерій Фішера; стандартні похибки оцінок параметрів моделі порівняти з величиною оцінок; перевірити значущість коефіцієнта детермінації, коефіцієнта кореляції та оцінок параметрів моделі; знайти інтервали надійності для оцінок параметрів моделі.

Спрогнозувати об’єм реалізації продукції на наступний рік, якщо глибина асортименту збільшиться на 20% у порівнянні з останнім роком. Відобразити модель на графіку. Зробити загальний висновок.

Статистичні дані:

Спосте-

реження

Об’єм реалізації продукції,

тис. грн.

Глибина асортименту

 

Yф

Х

1

1646

220

2

1665

222

3

1688

225

4

1700

240

5

1784

244

6

1810

247

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!