-
Види маркетингу залежно від виду діяльності
-
Види маркетингу залежно від особливостей суб'єктів
-
Етика і його значення в маркетингу
-
Основні фактори , які визначають міри розуміння етичної поведінки .
-
Основна нормативна база регулююча соціальну відповідальність у маркетингу
-
Назвіть види соціальної відповідальності.
-
Які товарні рішення можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу
-
Які рішення про упаковку можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу
-
Які цінові рішення можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу
-
Які рішення про конкурентні відносинах можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу
-
Які рішення про розподіл можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу
-
Які рекламні рішення можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу
-
Які рішення про продажі можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу
-
Цілі і завдання товарної політики
-
Цілі і завдання цінової політики
-
Цілі і завдання збутової політики
-
Цілі і завдання політики просування
-
Сутність і основні інструменти інтерактивного маркетингу
-
Сутність і основні інструменти індивідуального маркетингу
-
Сутність і основні інструменти «зеленого » маркетингу