Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3610 Перелік питань на екзамен з дисципліни Маркетинг

Перелік питань на екзамен з дисципліни Маркетинг

« Назад

  1. Види маркетингу залежно від виду діяльності

  2. Види маркетингу залежно від особливостей суб'єктів

  3. Етика і його значення в маркетингу

  4. Основні фактори , які визначають міри розуміння етичної поведінки .

  5. Основна нормативна база регулююча соціальну відповідальність у маркетингу

  6. Назвіть види соціальної відповідальності.

  7. Які товарні рішення можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу

  8. Які рішення про упаковку можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу

  9. Які цінові рішення можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу

  10. Які рішення про конкурентні відносинах можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу

  11. Які рішення про розподіл можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу

  12. Які рекламні рішення можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу

  13. Які рішення про продажі можуть скласти етичну проблему в сфері маркетингу

  14. Цілі і завдання товарної політики

  15. Цілі і завдання цінової політики

  16. Цілі і завдання збутової політики

  17. Цілі і завдання політики просування

  18. Сутність і основні інструменти інтерактивного маркетингу

  19. Сутність і основні інструменти індивідуального маркетингу

  20. Сутність і основні інструменти «зеленого » маркетингу

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!