Цілі і завдання практики, Економічний аналіз та аудит, СНУ ім. Лесі Українки
« НазадЦілі і завдання практикиВиробнича практика є складовою частиною навчального процесу підготовки спеціалістів з бухгалтерського обліку господарської діяльності підприємств. Метою виконання виробничої практики та складання звіту є: - ознайомлення студентів безпосередньо на підприємстві (в організації, установі) з виробничим процесом і технологічним циклом виробництва (предметом діяльності суб’єкта господарювання); - виявлення рівня теоретичної та практичної підготовки студентів з фінансового обліку, економічного та фінансового аналізу, аудиту; - формування професійних умінь і навичок; - розвиток професійних якостей особистості майбутнього фахівця; - систематизація, закріплення та поглиблення теоретичних та практичних знань з економічного та фінансового аналізу, аудиту; застосування їх для вирішення конкретних аналітичних задач; - розвиток навичок самостійної праці із спеціальною літературою, законодавчими та нормативними актами; - розвиток вміння складати і використовувати аудиторські документи, облікові регістри, форми статистичної та фінансової звітності підприємства; - розвиток пізнавальної активності студента, оволодіння методикою дослідження, узагальнення та логічного викладення матеріалу; - одержання навичок критичної оцінки існуючої практики фінансового та податкового обліку, пошуку проблемних питань для розгляду їх у курсовій і дипломній роботах; - накопичення досвіду практичної виробничої діяльності зі спеціальності, розвиток здібностей використовувати знання в постійних змінах умов практичної діяльності. Основними завданнями виробничої практики з економічного аналізу та аудиту є:- вивчити організаційну і виробничу структуру підприємства, основні техніко-економічні показники його роботи; - критично проаналізувати організаційну структуру обліково-економічної роботи на підприємстві; - вивчити питання побудови інформаційної системи підприємства, як основи організації та функціонування бухгалтерського обліку та внутрішнього аудиту, організацію інформаційного, технічного, програмного, кадрового та організаційного забезпечення; - вивчити організацію роботи обліково-контрольного апарату підприємства; - набути практичних навичок роботи на посадах працівників облікового-економічного апарату (бухгалтер, заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер, економіст, працівник планового відділу); - ознайомитись з функціями бухгалтерії, економічного відділу, планового відділу, розподілом функціональних обов'язків між працівниками економічної служби підприємства; - засвоїти процес формування господарських операцій, організацію, методику і техніку складання облікових реєстрів за всіма підсистемами обліково-контрольної інформації; - засвоїти взаємозв'язок планової, фінансової, облікової, аналітичної та аудиторської роботи на підприємстві; - набути практичних навичок використання існуючої на підприємстві інформаційної системи для створення інформаційної бази та виконання конкретних функцій облікової та аналітичної діяльності; - оволодіння методами аналізу та формування вихідної інформації щодо фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання; - збирання практичного матеріалу для написання дипломної роботи. - набути навичок щодо виконання науково-дослідної роботи студентів (НДРС), підготування наукових доповідей і статей; Після виконання програми виробничої практики студент повинен знати: - загальні відомості про фінансово-господарську діяльність суб’єкта господарювання та його стан у звітному періоді (за 3 останні роки); - організацію управління суб’єктом господарювання, склад і структуру облікової, аналітичної та аудиторської роботи; - економіко-правові, фінансові та облікові, аналітичні та аудиторські процеси, які відбуваються на підприємстві, їх взаємозв’язок; - роль, місце і завдання обліково-контрольної служби підприємства та перспективи розвитку наукових і практичних знань з обліку і аудиту; - порядок застосування НП(С)БО, законодавчих та нормативних актів за видом діяльності базового підприємства; - функції та обов’язки працівників планового та аналітичного відділів, обліково-контрольної служби; - рівень автоматизації облікового, аналітичного та контрольного процесів та напрямки щодо їх вдосконалення в умовах використання ЕОМ; - методику аналізу господарської діяльності суб’єкта господарювання; - порядок заповнення форм фінансової звітності, методику їх аналізу. вміти: -аналізувати результати фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання згідно з техніко-економічними показниками; - давати оцінку фінансового стану за даними фінансової звітності; - самостійно виконувати розрахунки, необхідні для отримання результативної інформації за наявності обмеженого кола первинних даних; - групувати, накопичувати й узагальнювати економічну інформацію, оцінювати якість і достовірність первинних і зведених бухгалтерських документів та бухгалтерської звітності. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|