Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3583 Методичні рекомендації до виробничої практики, Економічний аналіз та аудит, СНУ ім. Лесі Українки

Методичні рекомендації до виробничої практики, Економічний аналіз та аудит, СНУ ім. Лесі Українки

« Назад

СХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ

ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ

Кафедра обліку і аудиту

 

ТЕТЯНА СТАДНЮК

АННА САФАРОВА 

 

Методичні рекомендаціїдо виробничої практики, Економічний аналіз та аудит

  

Луцьк 2016

УДК 33.021(072)

ББК 65.053я73-9

С-75 

Рекомендовано до друку науково-методичною радою Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (протокол № 4 від 16 грудня 2015 р.)

Рецензенти:

Жураковська І. В. – к.е.н., доц. кафедри обліку і аудиту Луцького національного технічного університету

Гадзевич О. І. – к.е.н., доц., завідувач кафедри обліку та аудиту Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки 

Стаднюк Т. В., Сафарова А. Т.

C75 Економічний аналіз та аудит: методичні рекомендації до виробничої практики / Тетяна Володимирівна Стаднюк, Анна Таджидінівна Сафарова – Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2015. – 88 с.

У методичних рекомендаціях до виробничої практики наведено тематичний план практики з економічного аналізу та аудиту, її зміст, вимоги до оформлення звіту з практики та критерії його оцінювання. Навчально-методичне видання містить структурно-логічні схеми та таблиці, в яких послідовно подається алгоритм розрахунку показників, що характеризують фінансово-господарську діяльність суб’єкта господарювання. 

Рекомендовано студентам денної та заочної форм навчання напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит». 

УДК 33.021(072)

ББК 65.053я73-9

© Стаднюк Т. В., Сафарова А. Т., 2015

© Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2015

Зміст

Вступ

4

Цілі і завдання практики

5

База практики

7

Керівництво практикою

8

Обов'язки студента-практиканта

10

Тематичний план виробничої практики з бухгалтерського обліку

11

Зміст практики з бухгалтерського обліку

13

Вимоги до оформлення звіту з практики

72

Захист та оцінювання результатів виробничої практики

76

Додатки

81

  

Вступ

Сучасна вища школа покликана озброїти студентів навичками, уміннями самостійного формулювання та вирішення професійних завдань з урахуванням об’єктивних тенденцій трансформації суспільства, матеріального виробництва та духовного розвитку. Система організації навчального процесу, яка ґрунтується на принципах формування професійної компетентності, неперервності та систематичності, дозволяє готувати до майбутньої професійної діяльності випускників, які володіють способами зміни накопичених знань, спроможні до оперативного пошуку інформації для прийняття оптимального рішення, мають високий рівень загальноосвітньої та професійної підготовки.

Формування та розвиток в умовах виробництва професійних здібностей студентів на основі використання їх теоретичних знань і практичних навичок в різноманітних ситуаціях, притаманних майбутній професійній діяльності фахівця, відбувається під час виробничої практики, яка є невід’ємною складовою частиною процесу підготовки фахівців у ВНЗ і, як вид навчального заняття, будується у формі самостійного виконання студентом в умовах виробництва визначених програмою (залежно від освітньо-кваліфікаційного рівня підготовки) реальних облікових, контрольних, аналітичних, управлінських, науково-дослідних, педагогічних задач.

Навчальний план підготовки фахівців за напрямами підготовки 6.030509 «Облік і аудит» освітньо-кваліфікаційного рівнів «бакалавр» містить виробничу практику з економічного аналізу та аудиту. Вона, як правило, планується після вивчення певного блоку професійно орієнтованих дисциплін і має на меті удосконалення професійної компетентності студента, набутої під час теоретичного курсу в умовах його майбутньої роботи за фахом на первинних посадах.

Основа виробничої практики – активна діяльність студентів на підприємстві, безпосередня їх участь у обліковому процесі як членів облікової служби підприємства, дозволяє їм знаходити застосування своїм теоретичним знанням, отримувати навички управлінської діяльності. Виробнича діяльність студентів на практиці повинна нести навчальне навантаження, задовольняти вимоги навчального процесу: відповідність завдань, які вирішуються у майбутній професійній діяльності фахівця, поступове ускладнення завдань, що виконуються, відповідно до росту об’єму отриманих знань і виконання тематичного плану практики у строки, визначені навчальним планом.

Виробнича практика для студента це можливість:

- набути досвіду роботи у колективі;

- сформувати та поглибити своє розуміння умов діяльності підприємства в сучасних умовах розвитку економіки України;

- застосувати набуті знання на практиці;

- стати учасником облікового, аналітичного та аудиторського процесу підприємства, удосконалити свої практичні навички і набути певний досвід практичної роботи;

- оволодіти навиками та вміннями виконання завдань та обов’язків окремих функціональних підрозділів та фахівців;

- взяти участь у конкурсі на одержання постійної роботи у підприємстві;

- одержати відгук і рекомендації за результатами роботи під час практики для наступного працевлаштування.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!